Dirka je v koledarju relijev za svetovno prvenstvo že od leta 1973, posebno zahtevni pa bosta dve hitrostni preizkušnji, ki merita dobrih 23 in 22 kilometrov, obe pa bodo morali prevoziti z istim kompletom pnevmatik. Prava izbira in ustrezna zaščita dna avtomobila ter dovolj hitra in previdna vožnja bodo odločale o zmagovalcu ali poražencu. Posadke bodo lahko imele s seboj v avtomobilu dve rezervni pnevmatiki, prava izbira in menjava med sprednjim ter zadnjim parom koles (ali celo menjava z leve na desno stran avtomobila) pa je naloga vsake posadke posebej.

Tudi vedno fanatični gledalci ob hitrostnih preizkušnjah so s svojimi triki v preteklosti že znali pomagati ali škodovati kateri od posadk. Dejstvo je, da bodo tudi na tej težki preizkušnji oči vseh uprte v Sebastiana Loeba. Francoz je po petih relijih v vodstvu z 91 točkami pred Pettrom Solbergom (73) in moštvenim tovarišem Mikom Hirvonenom (70 točk). Loeb je v minulih letih skorajda prelahko zmagoval, česar se zaveda tudi sam, zato se je letošnje sezone lotil precej bolj zavzeto in previdno. S tem se počasi približuje novemu naslovu prvaka, čeprav je do konca sezone še osem relijev.

Svoje bo seveda povedal tudi povratnik na relije za SP Jari-Matti Latvala v tovarniškem fordu. Finec si je na smučanju zlomil ključnico in je zdaj že pripravljen na spopad s tekmeci, zadnja testiranja pred relijem v Grčiji pa so bila zelo pozitivna.