Takšen dobiček je glede na tistega iz preteklih let razmeroma malo, vendar pa bi bil glede stanje konkurence vseeno "super rezultat", je danes ob robu Microsoftove NT konference v Portorožu za STA povedal direktor Pekarne Pečjak Silvo Pečjak.

Dobiček želijo povečati tudi z vidika odločitve, da bodo delili dobiček med zaposlene. "S tega vidika hočemo, da so tudi delavci veseli, da se je dobiček povišal. Delamo vse na tem, da bi dobiček letos povečali," je pojasnil direktor družinskega podjetja, ki letos beleži 40 let delovanja.

Povečanje dobička nameravajo doseči predvsem z racionalizacijo stroškov na vseh področjih. V duhu zmanjševanja stroškov so se odločili tudi za Microsoftovo zbirko poslovnih storitev v računalniškem oblaku Office 365. Na račun uvedbe te storitve bodo letos sicer imeli višje stroške za informatiko, v naslednjih petih letih pa računajo na zmanjšanje stroškov prav na račun uvedbe omenjene storitve.

Racionalizacija pa ne bo pomenila zmanjšanja števila zaposlenih. "O kakšnem odpuščanju pri nas niti slučajno ne razmišljamo," je poudaril Pečjak.

Prav nasprotno, med drugim zaposliti še šest ljudi v dveh novih trgovinah. S slednjima bodo imeli že 22 lastnih trgovin, prek katerih prodajo največji delež svoje proizvodnje.

Poleg tega se bodo letos podali v še eno novo dejavnost in na ta račun zaposlili 10 ljudi. Za katero dejavnost gre, Pečjak ni želel razkriti, dejal je le, da bo več znanega v roku dveh mesecev.

Prihodki od prodaje naj bi se medtem v primerjavi s predhodnim letom povečali za odstotek na okrog 20 milijonov evrov. To povečanje bo izhajalo predvsem na račun tujih trgov - v tujini največ prihodkov ustvarijo v Avstriji, sledi Hrvaška, za njima so Švica, Nemčija, Češka, Slovaška.

"V Sloveniji imamo namreč enostavno tak tržni delež, da ga v tej recesiji ne moremo preveč povečevati. Pa četudi ga rahlo povečamo, še vedno po drugi strani pada kupna moč," je dejal prvi mož največjega proizvajalca zamrznjene hrane v Sloveniji.

Zaradi nižje kupne moči znižujejo cene izdelkov, kar izniči učinek nekoliko večjega fizičnega obsega prodaje, širšo gospodarsko in finančno krizo pa občutijo tudi v obliki plačilne nediscipline in večji pritisk konkurence na njihove prodajne kanale.

Pekarna Pečjak sicer po besedah direktorja ob vsem tem veliko vlaga v raziskave in razvoj. Petčlanska razvojna ekipa na vsake tri dni razvije nov testni izdelek. Tako hiter razvoj novih izdelkov je posledica tudi tega, da svojo ponudbo prilagajajo za vsak trg posebej.