Električna kolesa, zložljiva, moderna, mestna, športna, starodobna, otroška s pomožnimi kolesci, nenavadna s prikolicami in raznimi drugimi dodatki - takšna in drugačna kolesa za različne generacije so bila tako zbrana na enem mestu. Učenci Zavoda za kulturne in izobraževalne dejavnosti Bob so ob tem prikazali, kako enostavno okrasiti kolo, občinski svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu pa je pripravil še poligon za preizkušanje veščin obvladovanja kolesa. "Kolo ni raketa in vsakdo se ga lahko nauči popraviti sam," pa so opozarjali fantje iz skupine Pici Bici, ki so vzeli pod drobnogled nekaj koles, pokazali nekaj trikov in tudi prijazno ugodili vsaki prošnji za polnjenje zračnic.

Pomembno vlogo pri načrtovanju kolesarjem prijazne infrastrukture in promocije kolesarjenja je imel v zadnjih štirih letih projekt Civitas Elan, ki pa se bo jeseni zaključil. Na temo, kako narediti mesto spet kolesarjem prijazno, je v okviru festivala potekala tudi okrogla miza na prostem, na kateri so se sogovorniki strinjali, da prometna infrastruktura ne sledi naraščanju kolesarjev. "Mesto ne sporoča ljudem, da bi rado, da kolesarijo," opaža predsednik Slovenske kolesarske mreže Jernej Tiran. Podžupan Janez Koželj pa je poudaril, da Ljubljana še ni kolesarsko mesto, ampak je na dobri poti k temu, in dodal, da je nova prometna politika prestolnice že pripravljena, kar pa ne pomeni da bo takoj rešila vse težave, saj ni nujno, da se bo izvajala tako hitro, kot bi si želeli.