Ljubljana Hamburška koreografinja Antje Pfundtner je študirala sodobni gledališki ples na amsterdamski šoli Amsterdamse Hoogeschool voor de Kunsten, od leta 2001 pa živi in ustvarja v Hamburgu. Svoja dela predstavlja v gledališču Kampnagel, poučuje na delavnicah, njena dela pa naročajo mednarodni producenti. Pfundtnerjeva poleg lastnih umetniških del ustvarja tudi koreografije za gledališče in glasbene produkcije ter deluje kot mentorica v plesnih projektih mladih ustvarjalcev.

Za delo te 33-letne koreografinje in plesalke sta značilni vešča dramatizacija tako rekoč beckettovskega zanikanja pomena ter notranja pokrajina, ki spominja na dela Pine Bausch. Ne glede na to, kako vsakdanji so predmeti, ki jih kot "soigralce" nabere okrog sebe, njeno srečanje z njimi vsekakor ni vsakdanje, čeprav ga gre jemati skrajno resno. Nocoj bo predstavila solo performans Tim Acy, ki že s samim naslovom namiguje na večpomenskost lahko gre za ime alter ega ali pa za besedno igro z besedo "intimacy" (intimnost). Sedem let po uspešnici eigenSinn, ki ji je sledilo več skupinskih del in mednarodnih sodelovanj, se koreografinja na svoj očarljivo trmasti način spet poigrava s pričakovanji občinstva. Pisalo, papir, kozarček s kremo in lasulja so predmeti, ki jih je skrbno shranila in ki se v njenem kozmosu hkrati privlačijo in odbijajo.

Antje Pfundtner v jasno začrtani koreografiji riše lasten poetični svet, nam pripoveduje o življenju ter nas izziva v vprašanje: kdo sem? Kot je povedala Pfundtnerjeva, gre pri predstavi predvsem za poskus "usklajevanja bližine in oddaljenosti". nr