Do stagnacije prodaje na skupni ravni bo prišlo zaradi upada prodaje televizorjev v razvitih državah, zlasti v Zahodni Evropi in na Japonskem. To bo izničilo rast prodaje v hitro rastočih državah, kažejo podatki analitske hiše NPD DisplaySearch.

Potrošniki v razvitih državah, v katerih je prehod s klasičnih na tanke televizorje že večinoma mimo, se v zadnjih letih bolj zadržani do možnosti nakupa novega televizorja kot potrošniki v tistih hitro rastočih državah, kjer je penetracija tankih televizorjev nižja.

Večji zadržanosti potrošnikov v razvitih državah poleg višje penetracije tankih televizorjev botrujeta gospodarska kriza in upočasnitev padanja cen tankih televizorjev. Proizvajalci so se namreč bolj kot na povečevanje števila prodanih televizorjev za vsako ceno začeli usmerjati na dobiček.

Znotraj tega se bo sicer na račun upadanja prodaje plazemskih in CRT-televizorjev nadaljevalo povečevanje prodaje tankih televizorjev z LCD-zasloni. Ta naj bi se na letni ravni okrepila za sedem odstotkov na 220 milijonov televizorjev.

S tem bodo LCD-televizorji svoj tržni delež povečali z 82,5 odstotka na 88,5 odstotka. V prihodnjem letu naj bi se njihov delež povzpel že preko 90 odstotkov.

Prodaja prav tako tankih plazemskih televizorjev se bo letos zmanjšala za 24 odstotkov na 13,1 milijona, tako da bo njihov delež na skupnem trgu televizorjev znašal le še 5,3 odstotka.

Nadaljevalo se bo tudi upadanje prodaje klasičnih CRT-televizorjev, medtem ko se novi tanki televizorji s tehnologijo OLED zaradi visoke cene uveljavljajo zelo počasi.

Analitiki sicer še ugotavljajo visoko porast prodaje televizorjev s funkcijo 3D-prikazovanja. Njihova prodaja naj bi se letos glede na predhodno leto povečala za 90 odstotkov na 46 milijonov.