Pred vrati je reli Saturnus. Kakšna so pričakovanja glede na to, da ste dobili uvodno preizkušnjo za državno prvenstvo?

Pričakovanja so podobna, kot so bila na reliju Lavanttal - ponoviti zmago v slovenskem prvenstvu. Bomo videli, kakšne bodo razmere na reliju, ali bomo lahko tudi v absolutni konkurenci zasedli visoko mesto. Sicer pa posebnih načrtov za Saturnus nimam.

Dirkalnik, škoda fabia S2000, je več kot samo konkurenčen. Ste imeli na testiranjih kaj težav?

Dirkalnik pred vsako dirko testiramo tako, da odpeljemo približno 40 testnih kilometrov. Dirkalnik je vrhunsko pripravljen, a manjkajo nam dirkaški kilometri, saj gre šele za drugo letošnjo dirko.

Kakšna se vam sicer zdi trasa na Saturnusu? Vam ustreza?

Trasa je resda že nekaj let enaka, a je tudi zanimiva. Nekateri odseki zahtevajo več tehničnega znanja, pri drugih pride do izraza hitrost dirkalnika.

Lani ste imeli kar nekaj težav s poškodbo ramena, ki ste jo staknili pri kolesarjenju?

Poškodovana rama mi pri dirkanju ne povzroča težav, pa tudi sicer sem na nesrečo že pozabil. Da vam zaupam: ravnokar sem se vrnil s kolesarjenja in si snel čelado. Sem pa pri vožnji navzdol bolj previden in ne dirkam na polno. Je pa seveda treba biti za dobre rezultate v reliju tudi vrhunsko kondicijsko pripravljen, v nasprotnem je bolje biti gledalec.

Na uvodnem reliju v Avstriji ste s škodo prvič dirkali v dežju. Si torej želite lepe vremenske napovedi?

Res sem v Avstriji s tem dirkalnikom prvič nastopal v dežju. Na uvodnem delu preizkušnje, kjer so bile hitrosti zelo visoke, nisem imel pravega občutka. Za vse posadke na Saturnusu bi bilo seveda bolje, če bi sijalo sonce, a tudi, če bo ves dan deževalo, bo to pomenilo, da so razmere za vse enake. Najbolj me moti, če ima ena posadka lepe vremenske razmere, druga pa dirka v dežju, ker je potem težko biti konkurenčen. Glede na nedeljsko vremensko napoved pa bomo očitno vsi mokri.

V letošnji sezoni imate novega sovoznika Florjana Rusa. Kje sta se spoznala, da je prišlo do sodelovanja, sta skupaj dovolj trenirala?

S sovoznikom sva se prvič srečala pred dvema letoma, ko sem peljal reli v Italiji, takrat je prvič sedel zraven mene in se izkazal. Ko sem letos potreboval novega sovoznika, smo se takoj spomnili nanj, ravno zato, ker sva se že poznala in dobro ujela. Da je bila odločitev zadetek v polno, je Florjan dokazal na prvem reliju, kjer je svoje delo opravil z odliko.