Prenova mostu naj bi trajala 18 mesecev in naj bi bila končana do aprila 2015. Preko mostu, ki je bil več stoletij edini prehod preko znamenitega kanala Grande, se vsako leto povzpne okrog 20 milijonov turistov.

Lani pa se je podrl eden od stebričkov ograje na mostu, poleg tega so opazili razpoke na marmornatih stopnicah. Tako so eno od njih lani poleti morali odstraniti in na tistem delu most zapreti za pešce.

Po Maggionijevih besedah je vrednost prenove ocenjena na pet do sedem milijonov evrov. Mesto, kjer je proračun oklestila ekonomska krize, upa, da bo sredstva pridobilo od zasebnih sponzorjev. Tako je bilo denimo slišati, da naj bi Renzo Rosso, ustanovitelj in lastnik znamke oblačil Diesel, ki ima sedež v deželi Benečija, prispeval sredstva za obnovo tega 400 let starega spomenika, vendar pa do kakršnihkoli podpisov še ni prišlo, piše italijanske tiskovna agencija Ansa.

V času ekonomske krize so donatorska sredstva v Italiji izjemno pomembna. Lani poleti je denimo Diego Della Valle, ustanovitelj in lastnik podjetja Tod's, napovedal, da bo za obnovo rimskega Koloseja namenil več kot 25 milijonov evrov in pozval tudi druge k takšnim dejanjem. Tako so tudi nekatera znana imena iz sveta mode v zadnjem času namenila sredstva za obnovo kulturne dediščine, med njimi Bulgari, Prada in Louis Vuitton.