Promet potnikov na treh slovenskih mednarodnih letališčih je lani glede na 2010 zmanjšal za 2,8 odstotka, rast prometa blaga je znašala 11 odstotkov. Največji slovenski letalski prevoznik je prepeljal 1 odstotek manj potnikov, količina prepeljanega blaga pa se je povečala za 5 odstotkov.

Preko Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana je tako lani potovalo 1,36 milijona potnikov, kar je za 1 odstotka manj kot v letu 2010. 86 odstotkov vseh potnikov je potovalo z rednimi leti. Na rednih linijah je, tako kot leta 2010, največ potnikov potovalo na relacijah med Slovenijo in Nemčijo (17 odstotkov), Francijo (12 odstotkov), Združenim kraljestvom (9 odstotkov), Turčijo (9 odstotkov) in Srbijo (5 odstotkov). Največji porast števila potnikov v zadnjem letu je bil na relacijah med Slovenijo ter Francijo (za 37 odstotkov), največji upad pa na relacijah med Slovenijo in Srbijo (za 28 odstotkov). Na rednih letih je 61 odstotkov potnikov potovalo med Letališčem Jože Pučnik Ljubljana in letališči znotraj EU-27, 39 odstotkov potnikov pa je potovalo na relacijah med Letališčem Jože Pučnik Ljubljana in letališči izven EU-27. Pri posebnih prevozih, ki predstavljajo okrog 14 odstotkov vsega števila potnikov, je največ potnikov potovalo na relacijah med Slovenijo in Grčijo (29 odstotkov), Turčijo (20 odstotkov), Egiptom (11 odstotkov), Tunizijo (7 odstotkov), in Bolgarijo (4 odstotkov). Največji porast med posebnimi leti beležimo na relacijah med Slovenijo ter Ciprom, kjer se je promet potnikov zaradi nizke predhodne osnove skoraj potrideseteril, največji upad pa na relacijah med Slovenijo in Tunizijo, kjer se je promet potnikov prepolovil. 51 odstotkov potnikov na posebnih letih je potovalo na relacijah med Letališčem Jože Pučnik Ljubljana in letališči znotraj EU-27, 49 odstotkov pa na relacijah med Letališčem Jože Pučnik Ljubljana in letališči izven EU-27. V tem pogledu je prišlo do preobrata, saj je leto pred tem 56 odstotkov potnikov na posebnih letih potovalo na relacijah med Letališčem Jože Pučnik Ljubljana in letališči izven EU-27. Ključni razlog za preobrat so nestabilne politične razmere v Tuniziji, Egiptu in Libiji.

Količina blaga, naloženega in razloženega z letal, se je v letu 2011 glede na 2010 povečala za 11 odstotkov na 8255 ton.