Pelevićeva in Marković sta voditeljem strank iz celotnega političnega spektra v predvolilnem času poslala "svoj" program kulturne politike in političnega marketinga. Kot so zapisali na spletnih straneh gledališča Glej, sta programa naletela na odličen sprejem.

Dvojec je bil kmalu povabljen v strankarske odbore, čeprav je v resnici poslal besedilo Hitlerjevega ministra za propagando Josepha Goebbelsa Znanje in propaganda iz leta 1928, v katerem so bile zamenjane le tri besede: Hitlerjevo ime z imenom predsednika stranke, beseda nacionalsocializem z ustrezno ideološko oznako glede na naziv stranke, beseda propaganda pa s sodobnim izrazom politični marketing.

Iz te izkušnje je nastalo dramsko besedilo "Oni žive", ki ga je Jugoslovansko dramsko gledališče zavrnilo zaradi neresnosti. Kot je poročal spletni portal Siol, avtorja ob tem sporočata: "Če niste član stranke, ste nič. Včlanite se v stranko". Besedilo je bralno uprizoritev potem doživelo aprila v beograjskem Domu omladine.

"Stalno sva si prizadevala opozarjati, da je to umetniški projekt. Midva sva dramatika in ne preiskovalna novinarja, vseeno pa sva hotela spregovoriti o stvareh, ki jih najini stanovski kolegi dobro poznajo, čeprav jih nikoli niso podprli z dokazi. V določeni stranki sem sama recimo bila uvrščena na kadrovski seznam za direktorico Ateljeja 212. Ni pomembno, za katero stranko gre, saj so bile do neke mere vse odprte za tovrstna napredovanja," je dejala Pelevićeva za srbski tednik Vreme.

Pelevićeva se podpisuje pod dramo Pomarančna koža, ki je bila leta 2010 premierno uprizorjena tudi v Mestnem gledališču ljubljanskem ter drami Beograd-Berlin in "Ja ili netko drugi", Marković pa podpisuje drami "Čišćenje idiota" in "Dobar dečak".

Dvojec bo v Ljubljani gostoval v sklopu festivala PreGlej na glas in cikla Glej, čez mejo, v Srbiji pa bodo danes potekale "super volitve" - predsedniške, parlamentarne in lokalne - ob tem pa še pokrajinske volitve v Vojvodini.