Ob razglasitvi zmagovalcev se niste najbolj razveselili. Ste zmago pričakovali?

Upali smo na to. Vedeli smo, da je projekt dobro zastavljen, je pa to projekt, ki nas v bistvu še čaka. Zmaga je prva stopnička k prepoznavnosti projekta in nadaljnjemu delu, če želimo projekt izpeljati tako, kot smo ga zastavili. Smo pa bili projekt odločeni nadaljevati tudi če ne bi zmagali na tekmovanju.

Do Sydneyja je še dva meseca. Že veste, kaj vse vas še čaka do takrat?

Glavno vprašanje je, kako projektu dati verodostojnost. Na začetku smo morda malce naivno razmišljali, da bo dovolj ocena, kateri projekti in ljudje, ki jih delajo, so vredni zaupanja. Pridobiti bomo morali ljudi, da se bo ustvarila mreža sodelujočih in bodo projekti izpeljani do konca.

Menite, da so ljudje dovolj samoiniciativni, da se bodo angažirali za dobrodelnost?

Na začetku jih bomo najbrž res morali iskati sami, potem pa menim, da bodo tudi sami predlagali svoje projekte. Verjamem, da je včasih težko prositi za pomoč, a če imaš dober projekt, denimo gradnjo šole, zakaj ne bi tega delil s svetom.

V kakšne razsežnosti nameravate razviti platformo?

Naš cilj je v desetih letih imeti 10 milijonov uporabnikov, tako tistih, ki prosijo za pomoč, še več pa takih, ki bodo pomagali. Načrtujemo do tisoč projektov na leto. Verjetno bodo to naprej manjši projekti, ki zahtevajo manj sredstev, nato pa tudi večji. Naš cilj je predvsem doseči globalno ozaveščenost, da je dobrodelnost »in«, ter globalno povezovanje našega sveta s tistim, ki potrebuje pomoč.

Se boste torej usmerili predvsem v države tretjega sveta?

Ko smo razmišljali o tem, smo seveda imeli najprej v glavi države tretjega sveta, ki potrebujejo takšne dobrodelne akcije, potem pa so nas vprašali, zakaj ne bi kaj takšnega imeli tudi pri nas. Denimo, ko je bil potres v Železnikih, bi lahko zaprosili za pomoč na takšen način. Verjamemo, da bo donacij dovolj za vse vrste projektov, pomembno pa je tudi še nekaj, česar druge dobrodelne organizacije ne ponujajo, in sicer ponujanje znanja, logistike in podobnih uslug. Gre torej za povezovanje na več ravneh, ne le za prispevanje denarja.

Za študentsko ekipo so vaši načrti slišati zelo razdelani. Načrtujete tudi že odprtje podjetja?

Mislim, da smo blizu tudi temu cilju. Šlo bo namreč za veliko mrežo finančnih transferjev in ljudi, ki bodo sodelovali v projektih. Je pa bistvo platforme, da zaradi avtomatskega načina delovanja ne bo potrebovala toliko sredstev za svoje delovanje kot jih potrebujejo dobrodelne organizacije. Načrtujemo tudi, da bomo s sponzorskimi sredstvi in oglaševanjem omogočili, da bo darovana vsota denarja v celoti oziroma čim večji meri namenjena programom.

Organizatorji v vas polagajo velike upe. Lanska skupina 2ndSight se je v svetovnem finalu uvrstila med osemnajst najboljših na svetu. Kakšne so vaše želje?

Tudi mi upamo na čim višjo uvrstitev, tudi zaradi medijske prepoznavnosti. Zavedamo se, da bo ta za nas ključnega pomena, saj imamo lahko super platforma, a če zanjo nihče ne ve, nam to nič ne pomaga. Na Imagine Cup v Avstraliji se moramo zato čim bolj potruditi, da ne bomo prepoznavni samo v Sloveniji, ampak tudi v svetu.