O tem, da so tovrstni programi prava pot do boljšega življenja, je trdno prepričan direktor Term Olimia Zdravko Počivalšek. Leto 2000 je bilo zanje neke vrste prelomno leto, saj so se začeli kot terme vračati k naravi in še bolj uvajati zelišča, ki danes pomenijo osnovo njihovih selfness programov, po svetu in predvsem v Švici že zelo uveljavljenih.

Gre za štiri različne ponudbe razvajanj, ki so jih poimenovali paketi s travnika čarobnih cvetlic in nosijo temu sledeča imena po cvetlicah. Prva je vanilja, druga sivka, tretja melisa in četrta kamilica. Vse to so rastline, ki so že dolgo znane po svojih dobrodejnih vplivih na telo in duha. Ker ima zeliščarstvo v Olimju dolgo in zanimivo zgodovino, patri pa še danes v samostanu gojijo zelišča, so seveda v Termah Olimia s pridom izkoristili naravne danosti v svojem okolju.

"Poleg wellnessa, kongresnega in športnega turizma bo selfness temeljna smer v prihodnje, za katero verjamemo, da je zgodba prihodnosti. Staramo se, vse bolj smo obremenjeni in treba bo začeti skrbeti za dušo, če bomo želeli biti uspešni," je povedal Počivalšek. Kaj dejansko pomeni selfness, pa so s svojimi besedami, eni bolj, drugi manj pesniško navdahnjeni, povedali tudi štirje znani Slovenci, ki so dva dni preizkušali nove programe cvetlic.

Bolezen današnjega časa - stres

Vinci Vogue Anžlovar, režiser, ki je slovenske gledalce osvojil z "odštekano" babico, ki je šla na jug, si je izposodil kar dobro staro Kosobrinovo modrost, da za vsako bolezen rož'ca raste. "Bolezen današnjega časa pa je stres. Ko sem prišel iz Ljubljane, sem postal pomirjen. Če se hočeš znebiti stresa, moraš stran, kjer so vonji in občutki drugačni. Tu vse poteka v mehkem slogu, vse kar nekako drsi in nobenega trenja ni," je nadgradil Kosobrinovo misel. Urška Majdič, pevka rockovske skupine Billy's Private Parking, pa je v Termah Olimia najprej opazila malenkosti, prijaznost ljudi ter trajnostne smernice in odgovornost do družbe, kar je posledica njene poklicne profiliranosti, ki je seveda turizem. "Kar nujno sem že potrebovala odklop," je dejala. "Vanilja je bila stalnica mojega paketa in njene vonjave so me spremljale vsepovsod. Pred kratkim sem imela rojstni dan in tudi za to so poskrbeli. Malenkosti res naredijo vtis in so še kako pomembne. S čim vse te presenetijo, pa ne bom izdala, naj ljudje kar sami preizkusijo. A če se po rockovsko izrazim, je to 'cill in, chill out'," je izdala Urška. Sicer ne domačinka, a močan glas iz tamkajšnje okolice, Nuša Derenda, je bila prav tako najbolj presenečena nad drobnimi stvarmi. "V sobi je takoj zadišalo po melisi, pričakale so nas čokoladice in ker sem imela tudi jaz pred kratkim rojstni dan, je bilo to res lepo darilo." "Ta njihova nevsiljiva prijaznost mi je res všeč. Ko kaj potrebuješ, pa je osebje takoj pri tebi," je Nušo in Urško dopolnil tudi Vinci. Ivjana Banić pa je bila tista, ki se je povsod predajala sivki, celo na balkonu. V svojem znanem duhovitem slogu je za konec pripomnila, da tako prijetno odišavljena seveda ne more naravnost v posteljo, ampak si mora za zvečer najti zmenek.

Tako so svoje vtise navdušeno strnili znani Slovenci. A Terme Olimia niso le terme, ki bi kot zaprt kompleks delovale same zase. So največji zaposlovalec tod okoli in uspešno sodelujejo tudi z drugimi ponudniki v občini, naj bodo to v prvi vrsti čokoladnica, samostan in številni drugi.

Že danes je polovica njihovih gostov tujcev, kar potrjuje tudi podatek, da so prodali polovico vseh selfness paketov v tujini. "Le dva milijona nas je, starejši odhajajo, mladi raje potujejo po svetu in še krizo imamo. Zato so tuji trgi nuja," pojasnjuje Počivalšek.