Potem ko je lani pometel s konkurenco, saj je od 17 dirk zmagal na desetih, Avstralec Casey Stoner tudi letos velja za velikega favorita. Njegove dirkaške sposobnosti nikoli niso bile sporne, znova pa bo imel močnega aduta tudi v Hondinem motociklu, ki je sodeč po testih pred sezono še vedno boljši od preostalih. Družbo Stonerju bo v moštvu tovarniške Honde ponovno delal Španec Dani Pedrosa, ki naj bi skupaj z rojakom Jorgejem Lorenzom na yamahi tudi v tem letu predstavljal edino resno konkurenco Avstralcu.

Jorge Lorenzo: Močan sem kot bik

Pred sezono se je pojavljalo veliko ugibanj glede ducatija, a po ocenah strokovnjakov italijanski motocikel tudi letos ne bo dorasel japonskima tekmecema. Od še vedno zelo priljubljenega Valentina Rossija zato tudi v letošnji sezoni ni pričakovati čudežev in boja za zmago, kar je Doktor pred dnevi potrdil tudi sam: "Sem realist in se dobro zavedam, da trenutno še vedno nismo na nivoju ekip pri vrhu. Čaka nas še precej dela, ki se ga v zelo kratkem času ne da postoriti."

Poleg Ducatijevega dvojca (ob Rossiju bo v moštvu še Američan Nicky Hayden) bosta poskušala favorizirani trojici čim večkrat prekrižati načrte še Američan Ben Spies in Italijan Andrea Dovizioso (oba z yamaho). Zanimivo pa bo videti tudi, kako se bo s hondo v kraljevskem razredu izkazal lanski svetovni prvak iz razreda moto2, Nemec Stefan Bradl.


Lanski svetovni prvak Casey Stoner je tudi letos glavni favorit za zmago. (Foto: Reuters)

V elitnem razredu motoGP je prišlo tudi do nekaterih tehničnih sprememb, saj motociklov ne bodo več poganjali 800-kubični motorni agregati, temveč zmogljivejši 1000-kubični. Novost so tudi tako imenovana moštva CRT, za katera veljajo prilagojena pravila. Te ekipe bodo lahko od tovarniških moštev po točno določenih, a zelo nizkih cenah odkupovale motorje, menjalnike in šasije, kar jim bo omogočalo, da s precej manjšimi stroški poskušajo konkurirati najboljšim.