Cilj projekta je akumulator za električna vozila, ki bo tri do štirikrat zmogljivejši in polovico cenejši od sedanjega. To bo nova generacija litij žveplenih akumulatorjev, ki bodo nadomestili sedanje litijeve ionske akumulatorje. Z enim polnjenjem bo električni avto lahko prevozil 500 kilometrov, pojasnjujejo na Kemijskem inštitutu.

Projekt sicer združuje sedem raziskovalnih inštitucij ter univerz iz Slovenije, Francije, Nemčije, Švedske in Italije, slovenski raziskovalno industrijski konzorcij Center odličnosti za nizkoogljične tehnologije (CO NOT) ter štiri evropske industrijske partnerje: Renault, Volvo technologies, SAFT in Solvionic. Celotna vrednost projekta je 3,9 milijona evrov, pri čemer bo Evropska komisija financirala 2,8 milijona evrov.

Koordinator projekta je dr. Robert Dominko s Kemijskega inštituta. Ob tem velikem uspehu je dejal, da je pridobitev sredstev izjemen uspeh na področju industrijsko usmerjenih projektov, saj so tovrstni projekti pisani na kožo velikim korporacijam. Projekt je bil sicer najbolje ocenjen v skupini javno-zasebnega partnerstva, na področju nanoznanosti, nanotehnologije, materialov in novih proizvodnih tehnologij.