Milena Shipkovenska se je Skupini L'Oreal pridružila leta 2001 v Parizu, kjer je bila štiri leta del marketinške ekipe divizije izdelkov široke potrošnje, zadolžene za trge jugovzhodne Evrope. Svoje delo je nadaljevala kot vodja skupine izdelkov za blagovne znamke Garnier, Maybelline NY in L'Oreal Paris za področje Srbije in Bolgarije, leta 2007 pa je prevzela novo odgovornost direktorice razvoja človeških talentov v Srbiji in Bolgariji. V začetku meseca pa je tej odgovornosti dodala še izziv vodenja razvoja človeških talentov v L'Orealu Slovenija in L'Orealu Adria. Shipkovenska je na tem mestu nasledila Karmen Simoni. 

Jan Jilek je na sedanje mesto direktorja marketinga divizije izdelkov za široko potrošnjo, kamor sodijo blagovne znamke L'Oreal Paris, Garnier in Maybelline NY, prišel iz L'Oreala Češka, kjer je bil komercialni direktor. Svojo kariero znotraj L'Oreala je začel leta 2002 kot mlajši produktni vodja iste divizije. Jilek je na mestu direktorja marketinga nasledil Ewo Milczarek Vaubourg.