V skladu z napovedmi na sestanku ni bilo predsednika SZS Tomaža Lovšeta, manjkala je tudi Tina Maze, ki je bila na testiranjih. Pogajalci so predstavili pogajalska izhodišča. Dokončnega dogovora še ni in ga tako hitro tudi ni bilo pričakovati. A kaže, da so se o nečem pomembnem že dogovorili, in sicer - da se bodo dogovorili. "Želja vseh je, da bi v kratkem času sklenili dogovor. Prvi korak smo naredili. Strinjamo se, da ni druge možnosti, kot da se dogovorimo. Za to se že vseskozi zavzemam," je dejal Vlado Makuc.

Pravilnik o pravicah in dolžnostih tekmovalcev, ki so ga sprejeli v ponedeljek, Tini Maze omogoča šampionski status, kar pomeni, da bo imela lahko pet individualnih sponzorjev, ki ne bodo konkurenčni partnerjem SZS, upravičena pa bo tudi do (vsaj) "povračila stroškov za treninge in tekmovanja v višini 150 odstotkov povprečnih stroškov tekmovalke reprezentance, status katere bo imela". Glede na proračun minule sezone bi to pomenilo, da bi iz tega naslova Mazejeva dobila slabih 100.000 evrov. Pred časom je Andrea Massi takšno možnost zavrnil in napovedal, da bo zahteval vsaj enak znesek, kot ga je ekipa dobila v minuli sezoni (dobrih 200.000 evrov). Je Massi po prvem dnevu pogajanj popustil? "Popustil ni, a smo mu skušali razložiti, da je 150 odstotkov, ki so napisani v pravilniku, izhodišče, pri katerem se lahko začnemo pogovarjati. Torej manj kot toliko ne morejo dobiti." O morebitnem višjem znesku se je mogoče dogovoriti, kar naj bi opredelili v individualni pogodbi. Makuc je dodal, da je končni znesek lahko podoben tistemu iz minule sezone. A pogoj za to bo, da bo Mazejeva izpolnila svoje obveznosti (predvsem do sponzorjev), kar je bilo doslej kamen spotike.

Po Makučevih besedah so blizu tudi pri pogajanjih o tem, s katero znamko avtomobila bo Mazejeva potovala na treninge in tekme. V minuli sezoni je imela individualno pogodbo in ni uporabljala avtomobilov SZS. To se utegne spremeniti. "Dogovoriti se bomo morali tako, da se bo Tina na vse uradne akcije, torej treninge in tekmovanja, vozila z vozili našega uradnega opremljevalca. K temu nas sili tudi pogodba, ki jo je SZS podpisala s Citroenom. Ta je bil lani pripravljen na izjemo, v prihodnje pa bo treba to rešiti tako, da bo vozila Avta Jarc uporabljala le na privatnih poteh. Takšno je izhodišče," je dodal Makuc.