Boruta Božiča po nedeljski dirki Gent-Wevelgem ni na dirki Trije dnevi De Panne, čeprav je sprva bil na startnih listah?

Odšel je domov. Imel je krajše težave s prebavo, tudi povišano telesno temperaturo. Vendar je po prihodu domov že sporočil, da se je apetit vrnil. Že v petek se vrača za dirko Po Flandriji.

Kakšno delo opravljate v Belgiji?

Na De Panne sem drugi športni direktor. Sem bolj šofer, ker na tej dirki ni radijskih zvez. Vse se je pač treba dogovoriti na sestanku pred dirko, tako da med dirko dela ni tako veliko. Zelo verjetno bom tudi na Flandriji in tudi na Pariz-Roubaix, vendar se bomo še odločili. Moramo razmisliti glede potreb zaradi poteka dirk. Verjetno bi bilo dobro imeti spremljevalni avtomobil v rezervi na katerem od ključnih odsekov, ko se v koloni naredi deset skupinic. Potem me sredi aprila zagotovo čaka Giro del Trentino.

Kaj je Astani pomenila zmaga Janija Brajkoviča na dirki Po Kataloniji?

Veliko, zelo veliko. Veselila se je cela ekipa. Tudi mi, ki smo bili v istem času na startu moštvenega kronometra, smo dobili polet. Prvo zmago v sezoni si vsaka ekipa zapomni. Upamo, da bo čim prej še kakšna v marcu, morda že v Belgiji. Potem v aprilu ne dvomim.

Bo Borut Božič nastopil na italijanskem Giru? Ste po tekmovalnem programu že tako daleč?

Naj bi, vendar so možnosti nekako polovične. Če bo, verjetno nima smisla, da bi ga vozil vse tri tedne. Njegova prioriteta je francoski Tour, kot za Janija Brajkoviča in olimpijske igre. Sestava ekipe za Giro je trenutno najbolj odvisna od Aleksandra Vinokourova. Najprej gre na dirko Po Turčiji, ker si je zaradi številnih obveznosti izbral bolj eksotičen tekmovalni program. Toda če bo močan, želi na Giro. Odvisno bo torej od prostih mest. Roman Kreuziger bo kapetan, Robert Kišerlovski pa znova adut iz ozadja kot namestnik, vaba za nasprotnike. Da ne bo tako kot na lanskem Touru, ko je bilo po padcu Vinokourova hitro vsega konec.

Na Tednu Coppi & Bartali ste imeli kar nekakšen dvoboj z Milanom Erženom in Adrio Mobilom (vsi kolesarji Astane so bili za Tomažem Nosetom in Kristijanom Đurasekom, tudi ekipno je bila Adria Mobil pred Astano, op. p.)?

No, v moštvenem kronometru smo jih premagali. To šteje. Sicer pa bi si predvsem Astana in Adria Mobil pomagali, če bi se ponudila kakšna takšna priložnost. Mi smo poskušali zmagati na kateri od etap, Ponzi je bil dvakrat blizu, a je naredil male napake. Me pa veseli, da sta bila Nose in Đurasek zelo visoko.