Podjetje spodbuja izobraževanje vseh zaposlenih, pri čemer so pozorni na prepoznavanje in načrten razvoj talentov. Pazijo pa tudi na sinergijo, ki izhaja iz generacijskih razlik med zaposlenimi. Vodstvo vodi z zgledom ter poudarja pristop: zadovoljen kupec, zadovoljen zaposleni, kakovosten izdelek in dobro obvladovanje notranjih procesov z obvladovanjem stroškov. Celo najtežje krizno obdobje, ko so utrpeli polovični padec trga, so kot finančno trdno podjetje prestali uspešno, kar pripisujejo tudi zavzetosti vodstva in zaposlenih, da so bili pripravljeni podpreti program varčevanja in aktivnosti, ki so bile potrebne za prilagoditev novim pogojem poslovanja.

Direktorica Sonja Gole je ob prejemu priznanja povedala, da je izjemno priznanje zanje veliko presenečenje, hkrati pa izredno priznanje za vse napore, ki jih v Adria Mobilu vlagajo v ustvarjanje dobre delovne klime, odličnih delovnih razmer in dobrih odnosov med zaposlenimi ter vodstvom podjetja. "Dobrih poslovnih odnosov in dobrih rezultatov se ne da zgraditi čez noč. In ravno zaposleni so tisti, ki so zagotovili, da smo uspešno kljubovali zahtevnemu evropskemu trgu v panogi v obdobju krize in kljub 50-odstotnemu padcu proizvodnje izšli iz krize kot zmagovalci in kot najboljši inovator med vsemi proizvajalci v evropski panogi. Naj bo to priložnost, da se iskreno zahvalim vsem zaposlenim, vodstvu kadrovskega sektorja, ki bdi nad aktivnostmi v podjetju, ki so potrebne, da lahko tisto, kar govorimo, tudi udejanjimo - odnos, spoštljivost, sodelovanje, zadovoljstvo in dobre rezultate," je dejala Goletova.