Pri nekem primeru se je celo pokazalo, da je 75 odstotkov energije, ki jo je potrošila aplikacija, pravzaprav šlo za predvajanje oglasov.

Avtor raziskave Abhinav Pathak je povedal, da bi morali izdelovalci aplikacij resneje razmišljati o optimizaciji porabe energije.

Zastonjske aplikacije imajo navadno že "vgrajene" oglase, tako da lahko razvijalci zaslužijo, kljub temu, da je prenos aplikacije za uporabnike brezplačen.

Izvajalci raziskave so preučili priljubljene aplikacije, denimo igro Angry Birds ali pa Facebook. Pri "jeznih ptičih" se je pokazalo, da gre za samo igranje pravzaprav le 20 odstotkov vse energije, ki jo aplikacija potroši. 45 odstotkov potrošene energije je namenjeno ugotavljanju natančne lokacije uporabnika, podatek, ki ga aplikacija nato uporabi za predvajanje ustreznih oglasov.

Testiranja so izvedli tako, da so aplikacijo zagnali prek omrežja 3G. Rezultati so pokazali, da veliko aplikacij pusti odprto povezavo tudi deset sekund potem, ko že prenese informacijo.