Drugo mesto je zasedla ekipa Nano Team, ki jo sestavljata Maja Klepec, študentka podiplomskega študija International Business na Ekonomski fakulteti in Aljaž Novina, študent podiplomskega študija Trženje, prav tako na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani. Tretje mesto je pripadlo ekipi Iva&Blažka, ki jo sestavljata Iva Vivod, študentka Biotehniške fakultete in Blažka Smiljanič, absolventka Biotehnologije.

Mednarodni natečaj Henkel Innovation Challenge je mednarodni natečaj, na katerem se študenti pomerijo z inovativnimi idejami. Zmagovalna skupina na finalnem izboru na Polsjkem bo nagrajena z vozovnico za potovanje okoli sveta in potovalnim vavčerjem za 1000 evrov.

Na natečaju so lahko sodelovali študenti vseh študijskih smeri, od ekonomistov do študentov tehničnih in naravoslovnih ved. Njihova naloga je razviti koncept izdelka pod Henklovo blagovno znamko ali koncept za inovativno tehnologijo, ki bo izpolnjeval potrebe kupcev v oddaljenem letu 2030 – in sicer za eno od Henklovih poslovnih področij: Kozmetika in sredstva za nego telesa, Pralna sredstva in čistila oz. Lepila in tehnologije. Letošnja novost pa je bila, da morajo ideje izdelkov oz. tehnologij vključevati vidike trajnostnega razvoja, kot npr. manjša poraba energije ali vode.

Blanka Žerjav, vodja službe za kadre in nagrajevanje Henkel Adria regije, je ob razglasitvi slovenskih zmagovalcev povedala, da so prejeli največje število prijav glede na število prebivalcev. "S prezentacijo naših finalistov sem zelo zadovoljna, saj so bile vse na izjemno visoki ravni in so dosegale stroge kriterije natečaja," je dejala Žerjavova.