Zlato nit je v prostorih Štajerske gospodarske zbornice predstavila Melita Romih, vodja projekta Zlata nit 2011, in sicer v sklopu B sekcije z naslovom Ekonomika in kultura družbene odgovornosti.

"Mediji so lahko tudi proaktiven oblikovalec družbenega dogajanja. To dokazuje tudi Zlata nit, ki je unikaten medijsko-raziskovalni projekt, ki prepoznava dobre kadrovske prakse podjetij, skozi njihovo analizo pa pridobljene ugotovitve vrača nazaj v prakso", je med drugim poudarila Melita Romih. Predavanja so potekala v sedmih sekcijah: Sodobna znanost in kultura v luči družbene odgovornosti, Socializacija kulture in družbena odgovornost, Ekonomika in kultura družbene odgovornosti, Razvoj posameznih, organizacijskih in družbenih kulturnih politik družbene odgovornosti, Pravo in družbena odgovornost, Kultura/umetnost v praksi v luči družbene odgovornosti in Socialno podjetništvo kot družbeno odgovorna inovacija podjetništva.

"S konferenco Družbena odgovornost in izzivi časa že od leta 2006 letno naredimo pregled stanja na področju delovanja in razvoja družbene odgovornosti, hkrati pa izpostavimo posamezno temo, ki je v danem obdobju najbolj aktualna. Glede take vsebine smo edini v Sloveniji, tudi zato, ker povezujemo teorijo s stroko, znanstveno plat s praktičnimi prikazi uporabe, ter zato, ker povezujemo stroke interdisciplinarno z namenom čim bolj celovito pristopati k reševanju problemov sodobne družbe in človeka v njej," meni zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej, predsednik Programskega odbora konference in Raziskovalnega sveta  Znanstveno-raziskovalnega centra inštituta IRDO ter predsednik Strokovnega sveta inštituta IRDO.