Tako se bo v tematskem okviru Zelena.Aktivna.Zdrava. letos Slovenija predstavila kot z vodami bogato zeleno kraljestvo in osvežujoči izvir v srcu Evrope. Ob samem nastopu na borzi, ki bo vrata zaprla v nedeljo, bodo predstavitev Slovenije spremljale številne druge aktivnosti promocije in oglaševanja, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).

Na slovenski stojnici, kjer se bo predstavilo 13 podjetij s področja turizma, bo v ospredju ponudba naravnih zdravilišč. Kot je ob tej priložnosti pojasnil direktor slovenskih naravnih zdravilišč Iztok Altbauer, so zdravilišča lani zabeležila 14 odstotkov več prenočitev iz Nemčije, kar nemške turiste močno utrjuje na četrtem mestu med zdraviliškimi gosti.

"Vloga turizma v slovenskem gospodarstvu je resnično pomembna," pa je ocenil generalni direktor direktorata za turizem in internacionalizacijo Marjan Hribar. Ob tem je spomnil, da se je lani število prihodov turistov povečalo za sedem odstotkov, nočitev pa za pet odstotkov; rast tujih turistov in nočitev je bila lani devetodstotna, vrednost prilivov iz naslova izvoza potovanj pa desetodstotna.

Po besedah direktorice STO Maje Pak je nemški trg z 12-odstotki v ustvarjenih prenočitvah tretji največji emitivni trg slovenskega turizma, s katerega so po desetletju stagnacije in upada števila gostov v lanskem letu zabeležili 13-odstotno rast prihodov in 12-odstotno rast nočitev.

"Turisti iz Nemčije v Sloveniji še posebej cenijo aktivne počitnice v ohranjeni, zeleni naravi, raznoliko ponudbo slovenske obale, ki za nemške goste predstavlja najbližjo obalo, ter bogato ponudbo slovenskih naravnih zdravilišč," je še dejala Pakova.