BA bo tako največje potniško letalo na svetu nemudoma začel uporabljati za lete med londonskim letališčem Heathrow ter vozlišči v New Yorku, Hong Kongu, Singapurju in Pekingu. S tem želi BA povečati število prepeljanih potnikov na najbolj zasedenih povezavah, saj je na teh letališčih praktično zaradi gostote prometa nemogoče pridobiti nove časovne reže in edini način za povečanje potniških kapacitet je uporaba večjih letal.

S tem se bo BA pridružil nemškemu prevozniku Lufthansa in francoskemu Air France, ki imata s podobnimi cilji v že v uporabi ali naročenih 17 oziroma 12 "superjumbov". Obenem pa ima BA naročenih tudi 24 najnovejših Boeingovih "sanjskih ptic" 787 dreamliner, ki jih uporabljal za manj obremenjene povezave od točke do točke. Prav tako pa se bo skupina z njimi širila tudi na nove destinacije na hitro rastočih trgih, zlasti v Aziji, kjer ima IAG po besedah vodilnih premajhno prisotnost. Za azijsko-pacifiško regijo namreč trenutno namenja le okoli devet odstotkov skupnih kapacitet, medtem ko je ta številka za severnoameriške trge pri 31 odstotkih.