Na njem se je predstavilo rekordno število, več kot 880 razstavljalcev iz 46 držav sveta, ki so štiridnevno druženje izkoristili za promocijo turističnih organizacij, agencij, hotelov, restavracij, občin, mest in regij kot turističnih destinacij. Poslovneži so iskali svoje poslovne partnerje, obiskovalci pa so imeli ob številnih sejemskih popustih možnost izbrati svoj pravi dopust.

Rdeča nit sejma (ta se niti po velikosti niti po vzdušju nikakor ne more primerjati s slovenskim sejmom Alpe-Adria) je bila promocija Turčije kot letošnje partnerice sejma. Prvič v zgodovini sejma so na njem sodelovali tudi predstavniki Nemčije, Češke in Izraela, v okviru sejma pa sta potekala tudi 3. Mednarodni sejem vina Beo Wine Fair in Salon gastronomije.

Nekaj sejemskih utrinkov smo za vas zabeležili skozi fotografski objektiv, zato naj za konec zapišemo le še sklepno misel srbskih gostiteljev, ki se zavedajo svojega velikega potenciala v Evropi in se v prihodnje nadejajo še večjega turističnega razcveta: "Kljub svetovnim političnim turbulencam in gospodarski krizi turizmu z gospodarskega vidika kaže dobro. Pomembno je, da imamo ves čas široko odprte oči, da spremljamo konkurenco in turistične inovacije, se trudimo širiti in nadgrajevati svojo ponudbo ter ustvarjati nove distribucijske kanale."