Bisnode Slovenija je od nastanka leta 2003 prihodke povečal za sedemkrat, lansko leto ste prihodke v primerjavi z letom 2010 povečali za četrtino. Podjetje raste hitro, bilo je celo na 361. mestu med najhitreje rastočimi podjetji v Sloveniji v letu 2010. Kaj je ključnega pomena za takšno rast?

K rasti je prispeval konsistenten poslovni model, ki zajema natančno segmentacijo trga, specifične produkte, ki zadovoljujejo potrebe vsakega izmed segmentov, nadgradnjo obstoječih strank z modularno ponudbo produktov, izobraževanje strank in inovativnost - strankam želimo namreč ponuditi najboljše rešitve za poslovne analize in jim biti v podporo pri sprejemanju poslovnih odločitev.

Samo dober poslovni model pa ni dovolj, kajne?

Res je. Jedro naše rasti je naša ekipa, po mojem mnenju vrhunskih strokovnjakov. Gre za harmoničen, predan in pripaden tim. Vse napore vlagamo v involviranost in opolnomočenje zaposlenih. Po evropski študiji namreč motivirana ekipa vpliva na rast podjetja. Z 62-odstotnim engagementom spadamo v razred najbolj pripadnih ekip v evropskem merilu in smo nad evropskim povprečjem, ki je 53 odstotkov.

Kakšen cilj na ravni prihodkov in števila zaposlenih ste si zastavili za 2012? Predvidevate še naprej tako rast?

Vsekakor predvidevamo dvoštevilčno rast prihodkov. Konec leta 2011 smo izvedli reorganizacijo podjetja in povečali število zaposlenih. Tudi v prihodnje nameravamo krepiti našo ekipo, predvsem v analitičnem oddelku. V 2012 bo glavni fokus na še večji vpetosti zaposlenih in profesionalnem razvoju kadrov.

V Sloveniji vidimo predvsem priložnost za rast in razvoj na dodajanju vrednosti naših storitev na popolnoma novem konceptu Gvin.com, fokusiranem na povečani uporabi infografike, analitičnih orodij in že pripravljenih analiz posameznih industrij. Razvoj bomo nadaljevali tudi v smeri razvijanja marketinških rešitev.

Kaj pa novi trgi?

V letu 2010 in 2011 smo vstopili na hrvaški in srbski trg. Letos želimo svojo pozicijo na teh trgih utrditi in hkrati še razširi pokritost po celotni regiji Alpe-Jadran. Hkrati se bodo vsi podatki novo pridruženih držav integrirali v naš produkt Bonitete.si, ki do sedaj pokriva šest držav, to so Slovenija, Srbija, Hrvaška, Avstrija, Italija in Nemčija.

Po katerih vaših storitvah podjetja največ posegajo in zakaj? Po katerih storitvah so začela posegati prav zaradi krize?

Podjetja še vedno največ posegajo po bonitetnih informacijah. Je pa res, da glede na celoten preplet različnih rešitev, ki jih ponujamo, v ospredje hkrati vstopajo produkti, ki ponujajo uporabnikom odgovore na stopnje tveganja. Danes ni več pomembno samo to, s kom sodelujemo, ampak tudi, na kakšen način bomo s kom poslovali. Transparentnost, zaupanje in verodostojnost so se prav v teh časih izkazali kot ključne in najbolj iskane dobrine - in tu pomagamo našim uporabnikom, da poslujejo na tak način.

Opažamo, da so naši uporabniki izjemno previdni ter želijo s trdnimi koraki stopati skozi nestabilne gospodarske razmere. Kot primer naj povem, da je po naši interni analizi kar 62,6 odstotka naročnikov Gvina uspelo v letu 2010 povišati poslovne prihodke v primerjavi z letom 2009.

Več na http://gazela.dnevnik.si