Bild ugotavlja, da so v teh dneh rezultati dirkačev na testiranjih v Barceloni okoli osem sekund na krog slabši, kot so bili pred šestimi leti. Čeprav 12 moštev formule ena na leto skupaj potroši okoli milijardo evrov za razvoj dirkalnikov, so le-ti vsako leto počasnejši.

Eden od glavnih razlogov za takšen trend najverjetneje tiči v tem, da so do leta 2003 moštva lahko na leto porabila neomejeno število motorjev, danes pa jih lahko v celotni sezoni uporabijo le deset. Zato je logično, da je v zadnjih letih največ poudarka na vzdržljivosti motorja in ne več toliko na njegovi moči. Poleg tega, tudi pnevmatike dirkačem danes ne omogočajo več tako hitrih krogov kot pred leti, prepovedana pa je tudi uporaba številnih odličnih tehničnih izboljšav, ker so bile predrage za manjša moštva.

Obstaja verjetno še kar nekaj razlogov, tudi varnostni, zaradi katerih so dirkalniki formule ena danes počasnejši kot pred nekaj leti, to pa ni niti malo všeč prvaku zadnjih dveh let. “To je zelo slabo, o tem ni dvoma. Dirkači si vedno želimo biti na progi čim hitrejši,“ je za Bild dejal Sebastian Vettel.