Zavod mladi podjetnik okoli 80 odstotkov svojih prihodkov ustvari z oglaševanjem. Imamo največji portal z informacijami za bodoče podjetnike ter mlada podjetja. Januarja smo po podatkih Google Analytics zabeležili natanko 48.815 različnih obiskovalcev. Med najbolj branimi vsebinami na portalu so le članki in vsebine povezane s podjetništvom. Ne-podjetniških vsebin sploh nimamo. Torej imamo targetirano podjetniško ciljno publiko. V času pisanja tega dnevnika ima naša baza 10.104 prijavljenih naročnikov na e-novice. Mesečno organiziramo po dve brezplačni podjetniški izobraževanji, ki se ju udeleži tudi prek 150 udeležencev, povečini podjetnikov ali bodočih podjetnikov. 

Ponujamo različne možnosti oglaševanja. Od vsebinske umestitve na portal, oglasnih pasic, tekstovnih oglasov, priporočil, celo zbiranja kontaktnih podatkov potencialnih strank, do oglaševanja prek e-novic in na podjetniških dogodkih. Ker smo neprofitna organizacija, naš cilj ni ustvarjanje dobička, pač pa le kritje stroškov delovanja naše organizacije. To pomeni, da smo pri največjih paketih, ki vsebujejo vse zgoraj našteto, cenovno zelo konkurenčni našim spletnim bratom, večjim spletnim portalom.

Delujemo že od leta 2007, vendar v tem času nismo dobili niti enega agencijskega ali direktnega naročila od našega največjega mobilnega operaterja. Zanimivo, glede na to, da je strošek za mobilne storitve, poleg računovodje, eden izmed prvih stroškov pri večini novoustanovljenih podjetij. Poslovni paket telekomunikacijskih storitev je bil tudi eden izmed naših prvih stroškov. Za ustvarjanje posla pač rabiš telefon. Si.mobil to očitno že ve, saj je že kar nekajkrat oglaševal na portalu, med drugim smo novo naročilo dobili pred dvema dnevoma.

Pogled na lastniško strukturo Mobitela, oziroma sedaj po združitvi - Telekoma, je zelo zanimiv. Na dan 31.12.2010 je bila največji lastnik država z 52,54 odstotnim lastniškim deležem. Sledila je Slovenska odškodninska družba s 15 odstotki, torej spet država. Po eni strani od politikov nenehno poslušamo, kako pomemben je razvoj malih podjetij za slovensko gospodarstvo. Po drugi strani pa se očitno državnemu podjetju ne zdi smiselno podpirati organizacije, ki upravlja z največjim podjetniškim portalom pri nas. Portal mladipodjetnik.si je okoli dvakrat bolj obiskan od krovnega državnega portala za podporo podjetništva. Bi pa bilo zanimivo vedeti, kakšen je bil finančni vložek v državni portal. Po mojih informacijah je razmerje 1 proti 10, ne za nas. Govorim samo o tehnologiji, torej izdelavi spletne strani.

Pa secirajmo še malo globlje. Oglaševanje pri nas pravzaprav Mobitel ne bi nič več stalo. Gre le za delno relokacijo obstoječih oglaševalskih sredstev iz ostalih medijev. Produkte za podjetnike bi bilo verjetno bolj smiselno oglaševati na portalih, kjer je ta ciljna publika prisotna v večji meri, ne pa na primer na najbolj obiskanih splošnih (tračarsko-novičarskih) portalih, ki so povečini še v tuji lasti. Je bolj smiselno, da se oglaševalski proračuni državnih podjetij porabijo za organizacijo večjega števila kakovostnih podjetniških izobraževanj, ustvarjanje novih člankov ter ostalih vsebin na našem portalu, ali da se prek izplačil dobičkov le ti odlijejo k tujim lastnikom prej omenjenih portalov?