Britanski pisatelj Hanif Kureishi (1954) si je svetovno prepoznavnost pridobil že z romanesknim prvencem Buda iz predmestja, v katerem je z veliko žlico zajemal iz britanskega multikulturnega kotla. Roman o mešani angleško-indijski družini se je osredotočal na iskanje razredne in kulturne identitete, vpletene med predsodke na obeh straneh, ter včasih bizarne kulturne kombinacije, ki vrhunec doživijo v epizodi o indijskem pater familiasu, ki se začne izdajati za duhovnega guruja. Njegov drugi roman, Črni album, ki ga imamo ravno tako prevedenega v slovenščino, se je ukvarjal s problemi muslimanov v Veliki Britaniji v osemdesetih letih, nato so se Kureishijeve zgodbe napotile tudi v druge smeri. Vse bolj so jih zaznamovali kompleksni medosebni odnosi v času potrošniškega kapitalizma, hitrega življenjskega utripa in iskanja ravnotežja med družinsko odgovornostjo, racionalnimi in čutnimi hotenji.

Njegov tretji roman Intimnost (po katerem je Patrice Chereau posnel večkrat nagrajeni istoimenski film) je tako v ospredje postavil zrelega moškega in njegovo odločitev, da zapusti ženo in otroka. Kureishijevi junaki so se skupaj z avtorjem iz predmestja pomikali proti središču in tako bomo ob avtorjevem obisku v slovenskem prevodu tokrat dobili zbirko kratkih zgodb Polnoč ves dan, ki se osredotoča na ljubezenske in medosebne odnose v miljeju londonskih umetniških krogov. Sicer je Kureishi znan tudi kot scenarist in dramatik; leta 1985 je zaslovel s scenarističnim prvencem Moja čudovita pralnica, po lastnem scenariju je režiral film London me ubija, odmeven pa je bil tudi scenarij za film Mati, ki ga je priredil po istoimenski drami.