Ko so analitiki od povprečne vrednosti, ki jo je pevkina založba EMI vložila v njenih pet singlov, odšteli dohodek od izdaje ter stroške za promocijo, v katero so všteta tudi sredstva za "posebno promocijo“, katera je omogočila neprestano predvajanje pesmi na radijih, so prišli do zneska osem milijonov dolarjev. To pa je tudi dobiček, ki ga je EMI zaslužila s petimi singli. In čeprav ne gre za majhno vsoto, se poznavalci zavedajo, da je to bore malo glede na to, da je imel album, ki so ga promovirali, kar pet hitov.

A če ima probleme z dobičkom založba, temu ni tako v primeru zaslužka pevke. Sama je zgolj s turnejo v lanskem letu zaslužila 44 milijonov dolarjev. Slednje pa kaže na to, da glasbeniki nimajo finančnih težav, piratstvo niti ne predstavlja grožnje njihovi eksistenci, problem je za založbe, ki se soočajo s šibko gospodarsko situacijo, so zapisali v časopisu Planet Money. V slednjem še svetujejo, da naj založbe v prihodnje bolje zasnujejo finančno in promocijsko strategijo, ki jim bo prinesla "večji del kolača“.