Tako je žirija za zmagovalca izbrala Španca Samuela Arando, ki je s sliko zakrite matere, ki v zavetju mošeje med protesti proti samodržcu Aliju Abdulahu Salehu v naročju drži ranjenega sina, ustvaril fotografijo, ki govori za celotno regijo. "Govori za Jemen, Egipt, Tunizijo ali Sirijo. Govori o arabski pomladi. A kaže tudi zasebno, intimno plat tega, kar se je dogajalo. Prav tako kaže na vlogo žensk v tej revoluciji, ki niso le skrbnice v družini, pač pa aktivne udeleženke političnega gibanja," je dejal eden izmed žirantov Koyo Kouoh. Predsednik žirije Aidan Sullivan je dodal še, da fotografija kaže trenutek človeškega sočutja, ki veličastnemu dogodku daje človeško noto.

Žirija je sicer podelila nagrade v devetih tematskih kategorijah, nagrado pa je prejelo 57 fotografov 24 nacionalnosti, kar priča ne le o mednarodnosti natečaja, pač pa tudi o brezmejnosti fotografije. Če je za pišoče novinarje migracija v tujino velikokrat otežena z jezikovno bariero, govorijo fotoreporterji univerzalni jezik preslikane resnice. Na letošnjem natečaju je sodelovalo 5247 fotoreporterjev iz 124 držav, do izteka roka pa je žirija prejela 101.254 fotografij. Na dvotedenskem zasedanju je 19-članska žirija nato izbrala zmagovalce, ki so po mnenju pisane druščine presegli povprečje.