Tako so obiskovalci lahko med drugim občudovali dirkalnega audija A4 DTM, s katerim je v lanski sezoni Nemec Martin Tomczyk postal prvak v cestno hitrostnem prvenstvu DTM. Veliko zanimanja pa je zbudila tudi formula, s katero je leta 2010 prvenstvo osvojil Sebastian Vettel.

Toda ogledovanje sicer impresivnih pločevinastih zverin ne more nadomestiti adrenalinskega občutka, ki ga sprožajo impresivni pospeški in drsenje skozi ovinke pri visokih hitrostih. Tega se zavedajo tudi organizatorji, ki so v okviru šova poskrbeli tudi za to, da so s obiskovalci lahko tudi sami preizkusili svoje vozniške spretnosti. Tu pa jo je, vsaj prvi dan, organizatorjem pošteno zagodlo vreme, saj sneg in mrzle temperature niso ravno naklonjeni hitremu speljevanju skozi ovinke. Še posebej je bilo to vidno na kartingu, kjer so se obiskovalci bolj kot z ovinki borili s spolzkim terenom.

Precej bolje so vremenskim razmeram kljubovali predstavniki Grande Punto Cupa. Gre za slovenski turnir, kjer dirkači tekmujejo z avtomobili fiat punto. Avtomobili so sicer serijske izdelave, predelajo jim zgolj podvozje in notranjost, ki jo prilagodijo dirkalnim namenom. Ker vsi vozniki tekmujejo z enakimi avtomobili, so tudi na dirkah običajno tik drug ob drugem, pove vodja pokala Janez Milavec, "zato so tudi obiskovalci naših dirk večinoma navdušeni, saj ne manjka prerivanja, pa tudi na streho so se že obrnili". Ti dirkalniki so bili prav tako na voljo obiskovalcem za preizkušnjo, bodisi kot vozniki bodisi kot sopotniki enega izmed dirkačev, ki so dokazali, da je že dirkalna vožnja z rahlo predelanim puntom dovolj za adrenalinsko doživetje.

Punti po zmogljivosti seveda ne morejo konkurirati razstavljenim dirkalnikom, a med njimi se je našel prav poseben primerek, pred katerim se lahko, vsaj po pospeških, skrijeta tako Tomczykov audi kot Vettlova formula. To je bil top methanol dragster, ki ga je na sejem pripeljal Madžar Csaba Erdos. Gre za vozilo, ki tekmuje v pospeševanju na 402 metra dolgi ravni progi, prepoznaven pa je po svoji koničasti obliki in padalu, s katerim zavira ob koncu dirke. Nenavadno vozilo doseže hitrost dvesto kilometrov na uro v pičlih treh sekundah, motor pa v sebi skriva tri tisoč konjskih moči. Zaradi moči, ki je skorajda nepredstavljiva, Erdos opisuje vožnjo kot neverjetno izkušnjo. "Med vožnjo ne morem obračati glave, med celotno vožnjo pa držim en dih."

Erdos, ki je sicer poklicni kaskader v Hollywoodu, zase pravi, da mu "metanol teče po žilah", in v šali doda, da so mu prijatelji nadeli vzdevek "mad man" (torej norec), saj si vedno želi peljati še hitreje, tako da je pred leti začel izdelovati dragsterja, s katerim danes tekmuje. Njegov dragster je sicer najhitrejši v srednji Evropi, kjer pa ta šport še ne dosega take priljubljenosti kot v Severni Ameriki, a tudi to se bo spremenilo, meni Erdosov prijatelj Zoltan Hodi, prav tako hollywoodski kaskader. Dodaja, da gre za izjemno drag hobi: ker dragster zahteva redno menjavo delov motorja, Erdos ocenjuje, da ga ena vožnja stane približno tisoč evrov, tako da večino svojega kaskaderskega zaslužka vloži v svoj konjiček.

Motorni šport že od nekdaj od vseh sodelujočih zahteva velik finančni vložek. Na tem področju se v Sloveniji, kljub priljubljenosti tega športa, že poznajo posledice gospodarske krize, razlaga Čedej, ki pa za to ne krivi zgolj gospodarskih razmer. "Tu bi pograjal tudi nekatere naše dirkače, ki naredijo bore malo za pridobivanje sponzorjev. Sponzorju je pač treba nekaj ponuditi." Slednje je bilo opazno tudi na sejmu, kjer so nekateri razstavljalci, med njimi tudi Erdos, vse obiskovalce lepo sprejeli, jim razkazovali avtomobile in odgovarjali na njihova vprašanja. Na drugi strani pa se je večina drugih razstavljalcev zatopila v pogovor s svojimi prijatelji in se komajda kaj zmenila za obiskovalce, četudi so si ti z zanimanjem ogledovali razstavljene zverine.