Delež domačih živil na Mercatorjevih policah se spreminja predvsem zaradi deleža domačega sadja in zelenjave, ki je odvisen od sezone, letine in ponudbe. Če le morejo, ponudijo večino domačih sezonskih pridelkov. Decembra 2011 je bilo v Mercatorjevi ponudbi slovenskih 95 odstotkov jabolk, 50 odstotkov hrušk, 95 odstotkov krompirja, 100 odstotkov kisle repe, 98 odstotkov kislega zelja in zelnice, 30 odstotkov kislih zeljnih glav, 95 odstotkov gob šampinjonov in bukovih ostrigarjev, 100 odstotkov kalčkov, 100 odstotkov radiča štrucarja, 50 odstotkov kitajskega zelja in 30 odstotkov svežega zelja.
V Mercatorju poudarjajo, da vedo, da je domača samooskrba s hrano nizka, v zadnjem času pa se tudi zato, ker Mercator spodbuja domače pridelovalce hrane, se z njimi dogovarja za leto vnaprej, kaj naj sadijo, in odkupi večino pridelanega, izboljšuje. Sicer pa je na Mercatorjevih policah približno 70 odstotkov izdelkov domačih.
Kupci povprašujejo po domačih izdelkih in pridelkih, ker jih poznajo in jim zaupajo, vendar morajo biti prave kakovosti po konkurenčni ceni. Delež kupcev, ki iščejo ekološko in trajnostno pridelano hrano, predvsem zelenjavo in sadje, se po navedbah prodajalcev v Mercatorju vztrajno veča. Pred kratkim so izbrali tipsko embalažo za domače pridelke in izdelke manjših kmetov, ki brez embalaže ne morejo na police, posebej to velja za ekopridelke, ki morajo biti z embalažo ločeni od drugih. Tudi tako nameravajo v Mercatorjevi ponudbi povečali izbiro domačih pridelkov in izdelkov. Sicer ob tem poudarjajo, da ne odloča trgovec, kaj se bo prodajalo in tudi ne sme dajati prednosti določenim izdelkom, saj morajo delovati tržne zakonitosti torej konkurenčna ponudba, odločajo pa na koncu kupci s svojimi nakupi.
Akcija Pet na dan je že ena od akcij v Mercatorju za spodbujanje zdravega načina prehranjevanja, ponujajo tudi izdelke posebne linije Zdravo življenje, ki jo prenavljajo. Izdelki so zdaj na voljo z imenom Active Life, v klubu Uživajmo zdravo pa spodbujajo vrsto aktivnosti za zdrav način življenja. Tudi v okviru tržno komunikacijskih aktivnosti za znamko Mercator Bio, samostojno znamko ekoloških izdelkov, so pripravili potrošnikom koristne nasvete o izdelkih in recepte za pripravo jedi.