Zapisano natančneje, smo omenjene pojme povezovali vse od trenutka, ko smo na nekem slovenskem avtocestnem počivališču uzrli polno natovorjen tovornjak novih twingov. Kar mimogrede pomeni tudi, da ti že nekaj časa veselo zapuščajo proizvodne trakove novomeškega Revoza.

Dobro, nič novega, to, da bodo prenovljenega twinga druge generacije še naprej izdelovali na Dolenjskem, je stara novica. Kot je po svoje to tudi, da je bila omenjena prenova zares temeljita. A teorija je eno, praksa pa drugo. In od tod tudi povezave z estetsko kirurgijo - šele v živo se človek namreč prepriča, kako zelo odločno in natančno so pri prenovi Renaultovi lepotni kirurgi vihteli svoje skalpele. Tako zelo, da težko govorimo le o "lepotni osvežitvi". Ne, v twingovem primeru je šlo za zahteven estetski kirurški poseg, ki pa ga je pacient uspešno prestal. In ne samo to, po operaciji se počuti bolje kot kadar koli!

Največ oblikovnih sprememb je na sprednjem delu, maska, luči in vse preostalo je novo. S strani je twingo videti bolj ali manj enak, medtem ko je zadek zaobljen mehkeje, novi pa sta vzvratni luči na vratih prtljažnika. Vse skupaj se pozna tudi pri dolžini - twingo namreč zdaj meri že 3,69 metra, s čimer je za 9 centimetrov daljši kot pred prenovo. Manj sprememb je v notranjosti, kjer armaturna plošča ostaja privlačno "twingovska", še naprej pa navdušuje prostornost, ki so je deležni štirje potniki, zadaj je prostora celo več kot pri marsikaterem večjem avtomobilu. Zadnja sedeža sta ob tem še vzdolžno pomična (zelo dobrodošlo!), odvisno od njunega položaja pa prostornina prtljažnika znaša od 165 do zelo solidnih 285 litrov. Pa še to: twingo po novem premore tudi veliko "osebne" note, saj lahko med drugim izbirate barve posameznih delov notranjosti, vzorčaste nalepke na strehi...

Tudi med vožnjo smo ostali brez pripomb, saj sicer tipični mestni avto premore zadosti udobja tudi pri daljših razdaljah, je pa res, da smo imeli pod pokrovom 1,2-litrski turbobencinski motor z okroglimi 100 konji moči. Motorno paleto bodo sicer sestavljali še običajni 1,2-litrski bencinar s 75 konji, enako močan 1,5-litrski dizel, malce kasneje (RS) pa še 1,6-litrski bencinar s 133 konji. A da vse le ni popolno, so poskrbeli kar pri Renaultu sami. Novi twingo serijsko namreč ne bo opremljen s sistemom ESP. In pojasnilo? Po njihovi raziskavi kupci v tem segmentu v prvi vrsti gledajo na ceno, ESP pa bi izhodiščno preveč dvignil. No, nam se vseeno zdi, da sistem, ki rešuje mnoga življenja, danes v vozila sodi že serijsko, zato pač nasvet, da ga doplačajte. Twingo je namreč enostavno preveč simpatičen mestni avto, da bi se mu zaradi tega izognili, ESP pa preveč pomemben, da bi ob tem gledali na ceno in ga zato ne bi doplačali.

Novi twingo bo pri nas naprodaj že prihodnji mesec, cene so še neznanka, medtem ko bo v Franciji osnovni stal osem tisočakov.