Pošteno se znojijo v marketinških oddelkih, kjer mrzlično iščejo in urejajo pogodbe za sodelovanja z novimi ali starimi sponzorji, kajti dirkaški šport nikoli ni bil ravno poceni. Na drugi strani pa dirkači, ki uživajo v nekaj tednih miru, vseeno s pogledom že škilijo v konstrukcijske pisarne in proizvodne hale, kjer že nastajajo njihovi novi dirkalniki. Seveda to veliko pomeni tistim dirkačem, ki imajo zagotovljen sedež v ekipi za prihodnjo sezono. Drugi so še vedno na lovu za novimi delodajalci.

Vodje ekip se torej ubadajo z večnim vprašanjem, koga posaditi za volan dirkalnika. Odločiti se za mladega ali izkušenega dirkača, talentiranega ali tistega z veliko vrečo sponzorskega denarja. Zimski meseci so torej meseci premikov.

V formuli 1 se v prihodnji sezoni v vodilnih ekipah ne bo veliko spremenilo, med drugimi pa velja omeniti vrnitev Kimija Raikkonena v ekipo Lotus, kjer so imeli dolgo časa kokpit rezerviran za Roberta Kubico, a mu poškodba roke očitno še ne mogoča dirkanja v formuli 1. Bolj presenetljivo je, da so iz ekipe odslovili Vitalija Petrova, ki je tako nenadoma ostal brez dirkalnika, v svoje vrste pa (ponovno) vzeli Romaina Grosjeana. Raikkonen se je, kot je sam dejal, v formulo 1 vrnil, ker naj bi v reliju pogrešal neposredne dvoboje. Po drugi strani je bil to zanj tudi nujen izhod, saj je v reliju njegova ekipa dobila pošteno kazen, ker ni nastopila na dveh preizkušnjah. Mnogi poznavalci formule 1 napovedujejo, da bo Kimi imel kar nekaj težav, preden bo ujel pravi dirkaški ritem formule 1.

V ekipi Toro Rosso pa so obema dosedanjima dirkačem Sebastienu Buemiju in Jaimeju Alguersuraiju pripravili še večje presenečenje: oba sta se namreč znašla na cesti, njuna kokpita pa sta dobila dva druga varovanca Red Bulla, Danile Ricciardo (lani dirkač ekipe HRT) in Jean-Eric Vergne. "Žal mi je za Sebastiena in Jaimeja, a Toro Rosso je ekipa, ki vzpodbuja dirkaški razvoj mladih in obetavnih dirkačev. Buemi in Alguersuari sta šla skozi našo šolo, Sebastien je bil pri nas tri, Jaime pa dve sezoni in pol. Razvila sta se v odlična dirkača, a zdaj je pričel čas, da damo priložnost novima dirkačema," je povedal vodja ekipe Franz Tost.

Pri ekipi Sahara Force India je tudi prišlo do malce presenetljivega preobrata: pred vrata so postavili svojega nekajletnega dirkača Adriana Sutila, v vrste "rednih" dirkačev pa je napredoval njihov dosedanji dirkač in nekdanji voznik Williamsa Nico Hülkenberg. Pri Indijcih še naprej ostaja nekdanji prvak prvenstva DTM Paul di Resta. Sutila pa naj bi si po nekaterih informacijah zagotovil mesto pri Williamsu, kjer bi se lahko poslovil Rubens Barrichello. Tako teoretično ostaja prosto le še eno mesto v formuli 1, in sicer v ekipi HRT, kjer je trenutno uradno potrjen še en veteran formule 1 Pedro de la Rosa.

In ko smo že ravno pri nemškem prvenstvu turnih avtomobilov DTM: tudi tukaj se v prihodnje obeta veliko več dogajanja na stezah, saj se je po nekajletnem dvoboju v prvenstvo vrnil BMW, ki bi znal pošteno premešati štrene Mercedesu in Audiju. za nameček so povratniki v DTM v svoje vrste privabili aktualnega prvaka Martina Tomczyka.

V svetu vrhunskega relija je tudi prišlo do nekaj premikov. Ford je za dve leti podaljšal svoje udejstvovanje v tem športu, kar je zelo dobra novica za razvoj tega športa, po drugi strani pa je kar nekaj dirkačev zamenjalo moštva. Sebastien Loeb sicer ostaja zvest Citroenu, Francozi pa zdaj računajo še na Mika Hirvonena, od relija na Švedskem dalje pa bo v tretjem Citroenovem dirkalniku sedel zmagovalec zadnjega relija Pariz-Dakar Nasser Al Attiyah. Sebastien Ogier je prestopil k Volkswagnu, kjer pripravljajo nov dirkalni pol WRC, ki pa bo nared šele leta 2013. V prihodnji sezoni pa bo Ogier nastopal s škodo fabio S2000.

Zanimivo je dogajanje tudi v svetu dvokolesnih junakov. Po novih pravilih za razred motoGP bo v prihodnji sezoni na startu le 12 čistokrvnih motoGP motociklov (Honda s Stonerjem in Pedroso ter zasebnima motocikloma za Bautisto in Bradla, Ducati z Rossijem in Haydnom ter zasebnima Abrahamom in Barbero ter Yamaha z Lorenzom in Spiesom ter dvema zasebnima za Crutchlowim in Doviziosom). Preostali dirkači bodo sedeli na motociklih, ki bodo ustrezali novemu pravilniku CRT, ki je bolj prilagojen nižjim stroškom. Poleg tega bodo dirkači, ki na kvalifikacijah ne bodo dosegli 107 odstotkov časa najhitrejšega, imeli še en popravni izpit, če bodo v času 107 odstotkov najhitrejšega na ogrevalnem treningu.

Na drugem koncu lestvice štirikolesnih dirkalnikov pa je karting, ki velja za valilnico talentov, v svetovnem merilu pa se Sloveniji obeta več kot ugledna udeležba. Nekdanji dirkač in več kot uspešen soustvarjalec slovenskega dirkaškega športa Franci Jerančič je s svojo ekipo Jefra Racing ter blagovno znamko Wild Kart dosegel sodelovanje z Lotusom, za katerega bo v prihodnji sezoni nadziral karting ekipo na mednarodnih dirkah pod okriljem CIK-FIA. Istočasno bodo pripravljali male dirkalnike tudi za zveste privržence Lotusovih avtomobilov, ki si bodo lahko privoščili še kart za zabavo. V prihodnje bi se iz slednjega lahko razvilo pokalno prvenstvo.

Ekipo bodo uradno predstavili sredi januarja v Angliji, nastopali pa bodo tudi v mladinskih mednarodnih kategorijah KF3 in KF2, med dirkači pa naj bi bila tudi Slovenka Sara Markučič. Kot zanimivost dodajmo, da je direktor motošportnega oddelka pri Lotusu Miodrag Kotur, nekdanji vodja logistike pri ekipi formule 1 Ferrari in desna roka takratnega vodja rdečih Jeana Todta, z Jerančičem pa ju povezuje dolgoletno dobro poznanstvo iz paddocka formule 1.