Dan začnem z vajami "pozdrav soncu" in meditacijo. Sledi zajtrk. Ob devetih sem že na terenu, pripravljen za prvi trening, ki je sestavljen iz metov kladiv in pomožnih orodij različnih tež. Po treningu je na vrsti obvezno raztezanje s Primožem. Zelo pomemben del treninga je pasivno raztezanje, ki kljub veliki količini treninga ohranja telo prožno. Ob prihodu domov naju čaka na mizi kosilo. Maja pripravlja hrano po navodilih mojega stalnega člana ekipe Severina Lipovška, ki je zadolžen, da dobi telo dovolj pravih snovi. Sledi enourni počitek, ob treh popoldne pa je na urniku drugi trening v utežarni. Sestavljen je iz vaj za splošno in specialno moč ter vaj za stabilizacijo trupa. Ponovno sledi raztezanje. Po drugem treningu je na vrsti regeneracija telesa. Trikrat na teden sem deležen cele masaže, dvakrat ledene kopeli in trikrat vakuumske vreče. Po potrebi mi Primož dela terapije na bolečih mestih (hrbet, kolena, mišice). Ko končava, je čas za večerjo. Sledi družabni večer, če nam pač ostane še kaj volje za druženje.

Dnevi so monotoni, a vendarle letijo mimo z veliko hitrostjo. Včasih se mi zdi, da smo še včeraj bili doma v Sloveniji.

Človek se ob vsem tem včasih vpraša, kaj je smisel tega. Vsakodnevni telesni napori, monotonost, prisilna podrejenost družine mojemu načinu življenja, odmaknjenost od domačega okolja. Vse to, da bo kladivo 5. avgusta 2012 letelo dlje. Človek mora biti malo nor, da to počne. Druge razlage ni.

Ali pač. Izziv. Strast. Meje. To pretehta, da človek počne "neumnosti", kot je metanje kladiva. Iskanje napredka. Zavedanje napak iz preteklosti, ki ti dajejo možnost napredovanja in odkrivanje novih detajlov, ki naj bi pomenili daljši met. Tehnologija treninga napreduje. Vedno znova prihajam v stik z novimi informacijami, ki bi lahko pomenile izboljšanje rezultata. Seveda ni vse tako enostavno, kot se sliši. Ta ista informacija, ki lahko pomeni napredek, je ob nepravilnem razumevanju lahko razlog za neuspeh. Če se danes zdi 80 metrov zame samoumevno, je ta daljava lahko jutri samo še izsek iz sanj. Zato je pomembno vedeti, kaj početi. Imeti dobro ekipo. Biti osredotočen na trening. Ni veliko prostora za napake.

Primož Četrtič je odličen fizioterapevt, ki me s svojimi metodami uspešno pripravlja na vsak trening. Čeprav ni poznal meta kladiva, sva se hitro ujela in mi je s svojimi nasveti pomagal prebroditi kronične težave s koleni, ki sem jih imel v preteklosti. Če bo vse v redu, bom prihodnji mesec lahko začel pliometrijo, ki sem jo zapostavljal zadnjih šest let. To je dvorezen meč. Lahko pomeni velik napredek v rezultatu ali pa nove poškodbe. Tega se zavedava oba, zato bo previdnost na prvem mestu.

Zagnanosti in idej je dovolj. Ekipa deluje dobro. Sem v odličnem stanju. Želja je samo ena. Naj traja.

Sončen pozdrav!