Čeprav so pri Coca-coli pogosto uvedli posebne dizajne pločevink, je bil to prvi primer, ko so kultno pločevinko obarvali povsem belo. Nekatere stranke so se pričele pritoževati, da je nova pločevinka preveč podobna srebrnim pločevinkam Diet Coca-cole. Drugi so trdili, da ima Coca-cola drugačen okus v beli pločevinki, tretji pa so menili, da ne-rdeče pločevinke že mejijo na "krivoverstvo“.

James Ali, sicer lastnik trgovine, pravi, da so se mnogi kupci belih pločevink kmalu vrnili, ko so ugotovili, da pomotoma niso vzeli dietne Coca-cole.

Pri podjetju so povedali, da so letošnji dizajn oblikovali v partnerstvu z Svetovnim fondom za živali v divjini (WWF), da bi opozoril na težave z globalnim segrevanjem in grožnjo, ki jo predstavlja severnim medvedom.

Coca-cola bo v namene varovanja okolja namenila do 2,2 milijona evrov (3 milijone dolarjev). Trenutni spor okoli dizajna pločevinke pa se ne more primerjati z izbruhom jeze potrošnikov leta 1985, ko so za kratek čas pričeli polniti Novo Coca-colo s spremenjenim receptom. Zaradi besnih potrošnikov so že čez nekaj tednov pri podjetju pričeli ponovno polniti Classic Coke.