Raziskovalna skupnost za medije in pedagogiko iz Mannheima je v študiji razkrila, da se uporaba starih in novih medijev ne izključuje. Mladi uporabljajo obe vrsti medijev. Nepričakovano pa se je v zadnjih letih povečalo branje tiskanih knjig in časopisov.

Raziskava je zajela 1200 mladih, starih od 12 do 19 let. Med njimi je 44 odstotkov rednih bralcev tiskanih knjig, leta 1998 jih je bilo samo 38 odstotkov. Dekleta še vedno berejo več kot fantje, elektronske knjige pa bere le odstotek vprašanih. Tiskane časopise bere 42 odstotkov vprašanih, elektronske samo 18 odstotkov. Najbolj zaupanja vredno se mladim zdi dnevno časopisje, sledijo televizija, radio in internet.

Če se je delež mladih, ki berejo knjige, povečal, pa je internet še naprej najbolj priljubljen medij. Kar 89 odstotkov vprašanih ga uporablja vsak dan ali vsaj nekajkrat na teden. V povprečju na internetu preživijo več kot dve uri na dan, kar je podobno kot pred nekaj leti. Televizijo pa gledajo v povprečju 113 minut na dan. Radio redno posluša 78 odstotkov mladih, kar je celo 4 odstotke več kot lani.

Internet uporabljajo predvsem za dopisovanje na socialnih omrežjih. 78 odstotkov je članov ene od teh mrež, med njimi jih je 72 odstotkov na Facebooku. Kar 14 odstotkov mladih pa trdi, da so se po spletu razširile napačne vsebine ali žaljive pripombe o njih. Vendar je po mnenju avtorjev raziskave vedno več mladih previdnih in na spletu ne razkrijejo vsega o sebi. Štiri petine uporabnikov socialnih omrežij je omejilo dostop do podatkov o sebi le na svoje spletne "prijatelje", teh pa ima na Facebooku vsak povprečno 206.