"V kratkih radijskih oglašanjih s terena in z vsakodnevno aktualiziranimi internetnimi vsebinami omogočamo poslušalcem in bralcem dostop do številnih koristnih ter zanimivih informacij s področja aktivnega in zdravega preživljanja prostega časa. Vse to je tudi tokrat rdeča nit akcije. Prav širša javnost je tista, ki tudi z našo pomočjo širi svoja obzorja, se izobražuje in si, v to verjamemo, dviguje kakovost lastnega bivanja," je ob začetku novega izbora povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing, ter dodala, da je osnovni namen akcije spodbujanje zdravega načina življenja in ozaveščanje, kaj to sploh je in kako ga živeti. Poleg radijskih oddaj informacije širijo tudi prek turističnoinformativnega spletnega portala www.dj-slovenija.si. K sodelovanju oziroma ocenjevanju v akciji "Naj wellness Slovenije" je bilo letos povabljenih 45 centrov, 15 od teh se jih je odločilo za sodelovanje. Sodelujoči so razvrščeni v tri kategorije: turizem veliki in turizem mali ter rezidenti. Njihov seznam je tudi na spletni glasovnici www.naj-wellness.si, kjer je prav tako mogoče oddati svoj glas za naj wellness.