Da je prišlo do težav s podvozjem, je pilot ugotovil, ko se je na monitorju pokazalo opozorilo, da se glavno podvozje ni odprlo zaradi napake na hidravličnem ventilu. Zaradi tega je bil pilot prisiljen zaokrožiti nad letališčem v Okajami in ročno odpreti podvozje, je povedala tiskovna predstavnica ANA.

Do prve tehnične težave na novem letalu, ki je vzbudilo veliko zanimanje javnosti, je prišlo, potem ko je 787 dreamliner ameriškega proizvajalca letal Boeing 26. oktobra uspešno opravil svoj prvi komercialni polet iz Tokia v Hongkong.

Boeing 787 dreamliner je zaradi lažjih materialov energetsko bolj učinkovit in porabi za petino manj goriva kot primerljiva letala, potnikom pa naj bi z večjimi okni, predali za prtljago, novimi tehnološkimi rešitvami in bolj vlažnim kabinskim zrakom kot pri ostalih potniških letalih nudil večje udobje.

Od začetka programa razvoja letala v letu 2004 je Boeing, drugi največji svetovni letalski proizvajalec, vknjižil več kot 800 naročil teh letal. Prvo naj bi sicer dobavil že v prvem polletju leta 2008, a se je pri razvoju in proizvodnji zatikalo.

Zaradi zamude je imel Boeing več milijard dolarjev škode, nekateri prevozniki so tudi odpovedali naročila. Letalo, ki ima lahko do 330 sedežev, je bilo na prvem poletu decembra 2009. Njegova povprečna cena nekoliko presega 200 milijonov dolarjev.