"V zadnjih letih sem večkrat razmišljala, da bi ustvarila novo blagovno znamko. Sedaj je nastopil čas, da projekt zaživi," je izjavila Madonna. Pri Iconix Brand Group so dejali, da nova kolekcija predstavlja Madonnino dihotomijo, saj je hkrati mogočna ikona ter čutna in ženstvena lepotica.

Nova blagovna znamka je dobila ime po ameriški različici naslova dokumentarca, posnetega na pevkini turneji "Blonde Ambition" leta 1990. Zunaj ZDA je bil dokumentarec naslovljen "In Bed with Madonna" (V postelji z Madonno). Znamka je namenjena ženskam, starim od 27 do 50 let, ki prisegajo na brezčasni slog in so rade privlačne.

Madonna je lani v pod okriljem MG Icon že predstavila linijo oblačil za mlade, poimenovano "Material Girl", ki jo je navdihnila pevkina najstniška hčer Lourdes. Na prodaj je zgolj v ZDA, medtem ko bo nova blagovna znamka "Truth or Dare by Madonna" istočasno predstavljena po celemu svetu, piše na spletni strani Iconix Brand Group.