V tujini so konkurenčni zaradi svojega znanja, specializacije in prilagodljivosti, ki jo dosežejo z izjemnim kadrom, nenehnim iskanjem novih priložnosti v produktih in tržnih poteh. Večkrat so pripravljeni tudi na sprejemanje večjega tveganja ali, kot pravi direktor, hoje po robu.

Poleg Slovenije delujejo še na območju Nemčije, Avstrije, Bosne in Hercegovine ter Srbiji. "Tudi za nas sta bili minuli dve leti turbulentni in smo se morali ustrezno organizirati. Prepričan sem, da tega razvoja ne bi bilo, če bi še vedno delali tako kot pred tremi leti. Nenehno izboljšujemo stvari, se prilagajamo in iščemo nove kupce ter trge, da ohranimo razvoj podjetja," pravi direktor Boštjan Gaberc. V razvoj namenjajo tri do pet odstotkov, sicer pa večino čistega dobička namenjajo posodabljanju tehnologije. V Slovenijo so pripeljali veliko novih tehnologij (e-poslovanje na mobilnih aparatih, 3D-tehnologije - skeniranje ljudi in predmetov), ki so jih z lastno modifikacijo ponudili trgu.

Strategijo podjetja sestavlja celoten vodstveni kolegij. Cenijo vzajemno spoštovanje, spoštovanje zasebnosti, varovanje zaupnosti podatkov. Gaberc v Sloveniji pogreša predvsem preglednost poslovanja. "Mislim, da kriza še ni dosegla razsežnosti, kakršne pričakujem. Začeti bi se moralo razpolagati s transparentnejšimi podatki, da bi laže prišli do odločitev. Imam občutek, da tudi pri nas še ni konkretnih podatkov o stanju države in nekaterih podjetij, zato se te stvari tudi toliko časa vlečejo."