Zaradi manjše količine sestavnih elementov in manjše potrebe po rezervnih delih bodo stroški proizvodnje in vzdrževanja nižji kot pri dvokolesnikih na notranje izgorevanje. Projekt je namenjen predvsem mlajšim generacijam, ki jim visoki vstopni stroški v motošport otežujejo vstop v ta šport, in tistim, ki si od električnih vozil želijo več. Po končanem natečaju je vodja ekipe Marko Ukota začrtal smer za izdelavo funkcionalnega prototipa. Začetek je bil problematičen, saj so imeli težave s članom, zadolženim za električni pogon, kar je izdelavo bistveno zakasnilo. Vsi začetki so težavni, vendar je problematičnega člana nadomestil Jan Volk, ki je s svojim znanjem elektrotehnike poskrbel za pravilno delovanje pogona.

Konstruktor Danijel Računica je komponente optimalno in varno namestil na motocikel in tako je domiselna ekipa kljub zelo omejenim sredstvom izdelala prvi Slovenski električni supermoto.

Trenutno so opravili le prvo testno vožnjo, ki pa je pokazala veliko potenciala. Zdaj jih čaka še izboljševanje in natančno nastavljanje motocikla, pozneje pa upajo na investitorja, s katerim bi lahko projekt industrializirali in nakup motorja omogočili širši javnosti.