Letalo, s katerim je Pipistrel osvojil prestižno nagrado, ki mu je poleg slovesa prinesla tudi 1,35 milijona dolarjev, je zaenkrat ostalo še v Kaliforniji.

"Vprašanje je, ali se bo sploh vrnilo v Slovenijo, saj je bilo izdelano za to tekmovanje, v Nasi pa so izrazili željo, da bi ga razstavili v svojem muzeju. Tako se lahko zgodi, da prvo štirisedežno električno letalo, ki je poletelo, ne bo letelo nikoli več," je ob prihodu v Ajdovščino razkril Boscarol.

"Zmagovalno letalo poznam do zadnje podrobnosti, saj sem bil zadnje mesece z njim praktično intimen," je v smehu povedal vodja slovenskega dela ekipe Tine Tomažič. Zadnji tekmovalni dan, ko je letalo pristalo, je bilo Tomažiču, kot je dejal, jasno, da so zmagali. "Na letalu smo imeli zapisovalnike leta in vseh ostalih parametrov, ki so potrebni za izračun rezultata, in tedaj mi je bilo jasno, da smo zmagali, v nasprotnem primeru bi bilo nekaj hudo narobe v organizaciji samega tekmovanja," je še dejal Tomažič.

Ekipa že snuje nove zamisli za prihodnost. Boscarol jo vidi v tišjih in energetsko varčnih letalih, tudi nadzvočnih, torej takih, ki bi jih poganjala električna energija. Rešitve iz štirisedežnega taurusa G4 pa bodo uporabili v novem štirisedežnem letalu pantera, ki naj bi prvič poletelo že prihodnje leto.

"Izzivov je veliko. Z direktorjem Ivom Boscarolom sva prav na poletu iz Amerike razmišljala, kako naprej in mogoče bomo v prihodnjih letih še komu od velikih vrgli rokavico," je bil o načrtih skrivnosten Tomažič.

Boscarolu in njegovi ekipi so ob prihodu v Ajdovščino čestitali ajdovski župan Marjan Poljšak in drugi predstavniki lokalnih oblasti. O tem, kako mu bo lahko občina Ajdovščina pomagala in kako ga bo za dosežek nagradila, pa Poljšak še ni vedel povedati.