S prevzemom se je število bencinskih servisov MOL v Sloveniji skoraj podvojilo, saj družba sedaj upravlja s 37 servisi, načrtuje pa tudi dodajanje novih, ki so trenutno še v fazi izgradnje.

Ob tem je izvršna direktorica MOL Slovenija Valerija Glavač dejala, da je cilj družbe v naslednjih nekaj letih doseči vsaj 10-odstotni tržni delež na slovenskem trgu goriva. "MOL ima v ponudbi goriva visoke kakovosti ter odlične proizvode in storitve, naše stranke pa lahko izkoriščajo tudi ugodnosti prodajne mreže MOL Skupine, ki vključuje prek 1.600 bencinskih servisov v 11 državah," je še dodala Glavačeva.

Podpredsednik prodajnega oddelka MOL Skupine László Piry pa je poudaril, da je "prevzem v skladu z našo celovito strategijo, usmerjeno k širitvi prodajne mreže družbe v Srednji in Vzhodni Evropi."

Družbi MOL in Tuš sta ob dokončanju prevzema sklenili tudi strateško sodelovanje, po katerem bo tako na novopridobljenih kot na obstoječih bencinskih servisih MOL mogoče še naprej uporabljati kartico zvestobe Tuš Klub, ki se ponaša s prek 500 tisoč uporabniki. Na servisih MOL pa je prav tako mogoče uporabiti tudi obstoječo kartico zvestobe Skupine MOL.