Najpomembnejše konkurenčne prednosti podjetja so bližina trga, znanje, timsko delo, inovativnost, visoka kakovost izdelkov, dolgoletne izkušnje in tradicija lastnikov ter sinergijski učinki znotraj skupine Adria. Rezultat tega so zanesljivi, kakovostni in cenovno ugodni produkti s široko paleto funkcionalnih tlorisnih rešitev.

Proizvodni cikel podjetja Sun Roller Adriatica je vezan na sezono. Od novembra do maja poteka proizvodnja, od februarja do julija odprema, v razvojnem oddelku pa tedaj že snujejo nove proizvode. Kar 97 odstotkov prodaje podjetja Sun Roller Adriatica zavzema izvoz. Njegovi glavni trgi so Italija, Hrvaška, Nemčija, Avstrija, Češka, Slovaška, Poljska in Rusija in postati namerava vodilni proizvajalec mobilnih hišnih enot v jugovzhodni Evropi. Zaradi finančne trdnosti podjetja in in kakovosti izdelkov se, kljub nekoliko višji ceni od konkurence kupci raje odločajo za izdelke podjetja Sun Roller Adriatica, kjer veliko pozornosti zato namenjajo izpopolnjevanju kadra.

Izobraževanje poteka na vseh ravneh. Podjetje se ponaša z lastnim razvojnim oddelkom, uspešno pa je prevzelo tudi znanje španskega ustanovitelja, ki je na trgu že več kot 35 let, ter ga še nadgradilo. Na trgu vsako leto predstavi novost. Letos načrtuje ECO mobilne hiše, ki bodo energetsko popolnoma neodvisne, samooskrbne, razvija pa tudi ECO hiše za starejše in invalide. Ob tem poteka v podjetju tudi projekt inovativnosti, v katerem lahko vsak zaposleni predlaga izboljšave ali prispeva lastne ideje, te pa se nato potegujejo za nagrade. S sistematično urejenim zbiranjem inovacijskih predlogov vsak mesec v podprečju dobijo 0,75 predloga na zaposlenega.

Sun Roller Adriatica je trenutno edino podjetje v Beli krajini, ki zaposluje, zaradi slabih gospodarskih razmer na tem območju pa lahko pridobi najboljši možni proizvodni kader. To jesen bo zaposlilo dodatnih 50 ljudi, 80 odstotkov delavcev pa je že zaposlenih za nedoločen čas. Direktor podjetja Mitja Aš dvakrat v tednu opravi naključni sestanek z zaposlenimi v proizvodnji, s čimer pridobi potrebne informacije o dogajanjih v podjetju, enkrat mesečno pa se na splošnem zboru delavcev skupaj pogovorijo o težavah in izzivih.

Več na www.gazela.com