"Izbrano podjetje je z mano tako rekoč od samega začetka projekta in me je snubilo že dalj časa ... Direktor podjetja je odličen pogajalec in ima neverjetne prepričevalne sposobnosti, tako da je prepričal tudi mene, da sem celo opustila idejo o službi v Osrednjeslovenski regiji, kar je bilo pri mojem iskanju zaposlitve eno izmed pomembnejših meril," je o izboru povedala Kotluškova, ki se, kar je še bolj zanimivo, ne bo zaposlila, temveč bo ostala samozaposlena.

"Ostajam na poti podjetništva, na poti, ki sem se je še pred dobrim mesecem branila, zdaj pa jo pozdravljam in polna optimizma zrem v prihodnost," navdušeno razlaga diplomirana komunikologinja, ki je našla svoj najljubši izziv - delo v marketingu, in to v podjetju, ki je po njenih besedah marketinško nepopisan list, na katerega bo lahko risala nove zamisli in pristope.

51 dni, 25 sestankov, osem ponudb

V 51 dneh, kolikor je iskala zaposlitev na drugačen, predvsem pa zabaven način, je bila Barbara Kotlušek na približno 25 sestankih in dobila osem ponudb za službo, ob tem pa spoznala številne zanimive ljudi, ki so jo fascinirali, ji pomagali z nasveti ter idejami in jo pozitivno presenetili. "Niso pa bili prav vsi navdušeni nad mano, kot tudi sama nisem bila navdušena nad vsemi. Nikoli nisem rekla, da vse znam. Če česa ne znam ali če mi kakšno

področje še posebej ne leži, to jasno povem na začetku, saj mi je najbolj pomembno, da se morebitno poslovno sodelovanje začne iskreno in korektno," pojasnjuje Kotluškova in poudarja, da je vendarle želela le dobiti priložnost, da pokaže svoje sposobnosti na področju marketinga, prodaje, event menedžmenta in odnosov z javnostmi. In jo je dobila.

"V okviru projekta sem spoznala veliko manjših in srednjih podjetij, ki so marketinško nepopisan list. In to je tudi tisto, kar me je prepričalo - marketinško ustvarjanje in ogromen manevrski prostor za kreativne ideje ter pristope," je odločitev za izbiro podjetja, katerega ime zaradi nagradne igre še skriva, pojasnila Kotluškova, ki se je s svojim projektom spoznala, da se je predolgo zanašala na klasičen način iskanja zaposlitve, dolgočasen življenjepis in prepričanje, da ji bodo že diploma na FDV, nekaj let izkušenj in navit jezik zagotovili službo.

Izziv: klasičen način iskanja zaposlitve obrniti na glavo

Tako Kotluškova kljub temu, da je našla svojo sanjsko službo, ne bo opustila projekta, temveč bo skušala pomagati drugim iskalcem zaposlitve, ki neuspešno iščejo zaposlitev na klasičen način. "Izstopite iz sivine in zahtevajte svojo priložnost. Drznite si biti drugačni," jim polaga na srce in napoveduje pomoč brezposelnim, ki želijo nadgraditi obstoječi življenjepis ter prijave na prosta delovna mesta z bolj kreativnim in zabavnim pristopom. "Tovrsten pristop seveda ne bo primeren za prav vse profile iskalcev zaposlitve, ampak za poklice, ki od kandidata zahtevajo osebnost, kreativnost, izvirnost in proaktivnost," dodaja Kotluškova in izziva brezposelne, da skupaj postavijo na glavo klasično iskanje zaposlitve, se pri tem zabavajo in se potrudijo, da bi čim več iskalcev zaposlitve čim prej našlo ustrezno službo.

"Ustvariti želim idealne razmere za vse, ki bi si želeli na tem področju narediti korak naprej, in upam, da bodo kadrovske agencije in podjetja, ki zaposlujejo, temu pristopu sledile in ga sprejele kot konstruktivno kritiko ustaljenih načinov iskanja zaposlitve," pravi Barbara Kotlušek, ki v ta namen že pripravlja spletno stran www.zaposlimdelodajalca.si. Ker bo projekt prostovoljska akcija in ker bo imela odslej manj prostega časa, pa Barbara poziva vse, ki si želite v njem sodelovati, da se ji oglasite na elektronski naslov info@zaposlimdelodajalca.si.