Prestižni rolls-royce ghost je na naših cestah še redkejši kot večkaratni diamanti na rokah ali okoli vratu Slovenk, zato je bilo prav zanimivo opazovati naključne mimoidoče, za katere se je svet v trenutku ustavil. Obračanje glav je bilo tako sunkovito, da je imel marsikdo še naslednji dan bolečine v vratu, ženska, ki je na bankomatu želela dvigniti denar, pa je od presenečenja ob pogledu na ghosta bančno kartico celo spustila iz rok. Težko ga je ne videti, saj v podaljšani različici meri v dolžino zajetnih 5,57 in v širino 1,95 metra (za primerjavo: podaljšani in »bolj ljudski« mercedes razreda S 5,23 in 1,87 metra), da gre za veliko mrcino, pa dokazuje teža 2,4 tone. S podaljšano medosno razdaljo kar vabi na udobna zadnja sedeža, samoumevno oblečena v prijetno dišeče in mehko usnje, vsestransko električno nastavljiva, z masažno funkcijo ter možnostjo ogrevanja in hlajenja. Zadaj sedečima, ki lahko iztegneta noge, je na voljo tudi svet posla in zabave, gledanje filmčkov ali televizije pa omogočata dva velika barvna zaslona za prednjima sedežema. Voziti ali se peljati je v ghostu poglavitno vprašanje, dilema pa precej večja, kot bi morebiti sodili na prvi pogled. Se spominjate Kekca in njegovega vriskanja? Vriskali smo, ko smo ghosta pognali v tek in ob pritisku stopalke za plin dojeli vsemogočnost 6,6-litrskega bencinskega dvanajstvaljnika s 570 konji moči. Toda biti zelo hiter RR in njegovemu lastniku ni pisano na kožo, tudi zato ročno prestavljanje sicer 8-stopenjskega samodejnega menjalnika ni mogoče. Biti (poklicni) šofer takšnega štirikolesnika je velik užitek in seveda čast, sploh v primeru, da gre za delodajalca, ki zna ustrezno nagraditi varno in udobno vožnjo.

Frank Tiemann, vodja korporativne komunikacije Rolls-Royce Motor Cars: Hči bi izbrala preproge

Anketa: Premožni Slovenci o rolls-royceu