Prvi je vozil Klemen Rožič, ki je včeraj na sodišču dejal, da je videl avto, ki je po izvozu zapeljal na avtocesto. "Takoj sem se začel umikati na odstavni pas, sodelavcu, ki je vozil za mano, pa sem po CB postaji zavpil, da gre nasproti avto in da naj se umakne. Pomislil sem, da je voznik pijan. Trobil sem mu in ga ves čas opozarjal s svetlobnimi znaki, on pa nič. Sploh se ni odzval. Tudi umikal se ni proti ograji," je pripovedoval voznik tovornjaka, ki je takoj za tem, ko je Maček peljal mimo njega, ustavil in v vzvratnem ogledalu opazoval, kaj se bo zgodilo. "Nisem opazil, da bi zavorne luči sploh kaj zasvetile. Na koncu je bila samo še tema. Ko se je kolega oglasil po postaji, mi je rekel, da je prepozno in da je že počilo."

Tudi voznik Stane Zore je obdolženega Mačka opozarjal z lučmi in hupo, po trčenju pa je hitro skočil do njegovega avta. Ko je odprl vrata, je Maček iskal telefon, da bi poklical prijatelje. Dr. Iztok Ciglarič, izvedenec prometne stroke in izvedenec za raziskavo prometnih nesreč, je včeraj izjemno natančno predstavil rekonstrukcijo prometne nesreče. Po njegovi oceni je Maček vozil s hitrostjo, ki je bila večja od 120 kilometrov na uro.