Ljubljana žal ni Destrnik ali Žalna, kjer bi se nekaj prebivalcev dopoldne peljalo s kolesom, temveč je tukaj zbrana množica podjetij, ki s svojo dodano vrednostjo financiramo MOL. Blokada prometa ali česar koli pomeni zmanjševanje konkurenčnosti. Seveda smo polni zgražanja nad tem, da na Kitajskem ali v Severni Koreji blokirajo internet. Pri nas pa brez razmišljanja cestni promet.

Članek o zmanjšanju prometa skozi središče mesta me spominja na šalo o oslu. Ravno ga je lastnik naučil živeti brez hrane, pa je crknil. Ali problem ljudi v mestu: MOL je zaprl središče mesta za avtomobile, ljudje pa se dopoldne ne vozijo s kolesi. Torej obstaja utemeljen sum, da morajo verjetno delati v službah, mar ne?

Ideja o zapori središča mesta za promet bi se še bolje izkazala sredi zime, ko bi lahko komunalno podjetje pustilo neočiščeno glavno ulico in bi se potem lahko meščani igrali na brozgi, ki bi ležala na cestah. Ker je bil podžupan nekoč aktiven v Zvezi socialistične mladine Slovenije, se bo spomnil naše zaveze varčevanju. Šparali bomo, pa naj stane, kolikor hoče.

Zapreš promet skozi središče mesta zaradi zmanjševanja prašnih delcev, na katere preusmerjen promet ne vpliva bistveno, ampak prevetrenost mesta in to, kje stoji postaja z instrumenti za merjenje, in s tem ustvariš še trikrat večje izpuste. Če to ni dober rezultat. Seveda pa nekaj tisoč ljudem podaljšaš pot v službo in iz nje za tri četrt ure.

Mitja Vilar, Šmarje - Sap