Salon je za novinarje vrata odprl že v torek, četrtek in petek pa sta bila rezervirana za strokovno javnost. V četrtek je sicer sejem uradno odprla nemška kanclerka Angela Merkel, ki se je sprehodila po salonu. Ob koncu ogleda je med drugim dejala, da bi si lahko predstavljala, da bi se prevažala v električnem avtomobilu.

"Inovacije - to vidimo tukaj na IAA," je poudarila Merklova. Ob tem je dodala, da so omejitve izpustov namenjene predvsem zaščiti okolja, kar pa ne bi smelo ljudem omejevati izbire avtomobila, ki jim je najbolj všeč. "Mobilnost je bila, je in bo ostala izraz individualnosti," je menila.

Organizator, nemško združenje avtomobilske industrije (VDA), na salonu pričakuje približno 800.000 obiskovalcev. Ta napoved je sicer nekoliko konservativna, saj je obisk presegel to število že dve leti nazaj, ko je bila svetovna finančna in gospodarska kriza na vrhuncu.

Avtomobilski proizvajalci so napovedovali predstavitev 89 novih modelov, od tega naj bi jih 45 predstavili nemški proizvajalci. Dobavitelji avtomobilskih delov pa so napovedali premierno predstavitev 94 novih proizvodov. Pri novih modelih so letos v ospredju zlasti majhni avtomobili ter avtomobili s hibridnim ali električnim pogonom.

Salon se sicer tudi letos ne more izogniti razpravam o gospodarski krizi. A prav v petek so podatki Evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev razkrili, da se je prodaja novih avtomobilov v Evropi avgusta po dveh zaporednih mesecih padcev le okrepila.

V osmem mesecu je bilo v EU registriranih 753.709 novih avtomobilov, kar je 7,7 odstotka več kot v avgustu lani. Najbolj se je prodaja okrepila prav v Nemčiji, za 18,3 odstotka, za 7,3 odstotka se je povečala v Veliki Britaniji, za 5,9 odstotka pa v Španiji.