Končano naj bi bilo v leto 2015, na leto pa naj bi iz enega konca sveta na drugega prepeljalo med 120 in 200 milijoni potnikov. To je kar dva do trikrat več, kot trenutno zmore Heathrow v Londonu. Sicer pa ni dolgo trajalo, preden se je Peking odločil, da bo gradil še eno letališče, saj so ''velikana'' začeli graditi le tri leta po tem, ko je bilo dokončano Mednarodno letališče Peking.

Če se sprašujete, zakaj je potreben še en masovni letalski objekt, naj povemo, da je Mednarodno letališče Peking bilo zgrajeno posebej za potrebe Olimpijski iger, leta 2008, in ima več etažnega prostora kot pet londonskih letališč skupaj, a še vedno ne zadostuje Kitajskim naraščujočim zahtevam po letalskem prometu.

Kot poroča Guardian, se bo letališče Daxin nahajalo približno 50 kilomterov jugozahodno od Pekinga, v Nangezhuanu, vasi, ki se nahaja na meji provinc Peking, Hebel in Tianjin. Nov objekt pa naj ne bi služil le prebivalstvu Pekinga, temveč tudi dvema sosednjima mestoma in provincam – bil naj bi del kitajskega načrta zlivanja provinc Hebel in Tianjin v ''mega-cono''.

Poleg letališča bosta zgrajeni še dve hitri železniški povezavi, ki bosta potnike prepeljali iz Daxinga v Peking v samo 30 minutah.